6 november 2015

The blogger and the teacher

Hoi meiden,

vandaag heb ik een ander soort artikel voor jullie, namelijk een soort van klets/klaag artikel. In dit artikel vertel ik wat er zo in een lesuur gebeurde. Hope you enjoy it:)

Vandaag in Politiek maakten we kennis met een nieuwe leraar. Niet zo spannend dus. Zodat hij je beter leerde kennen (ofzo?) moest iedereen vertellen hoe hij/zij heet, hoe oud hij/zij is en wat zijn/haar hobby's zijn. No big deal (shit, nu heb ik het liedje van Katy Perry in mijn hoofd zitten, This Is How We Do. Grrr...). Toen ik aan de beurt was zei ik: 'Ik heet Indy, ben 14 jaar oud en mijn hobby is bloggen.' Waarop de leraar antwoorde: 'Ok. Leuk. En waar blog je?' (Meneer, serieus, leeft u onder een steen?) 'Op het internet, ik heb een eigen website.' 'Dat is super, hoe heet je site?' 'My Beautycase.' Antwoorde ik, inmiddels rood aangelopen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind bloggen geweldig, en ik probeer er echt tijd voor te maken. Ook ben ik best wel trots op My Beautycase. Maar om er dan zo diep erop in te gaan, vind ik niet zo fijn. Ik denk, dat iedere blogger dat wel heeft. Zelfs de zelfverzekersten hebben dit wel, je blog is namelijk iets heel persoonlijks. Iets wat jijzelf hebt gemaakt. En daar kan je best wel een beetje  onzeker over zijn.
But anyway...
 
Toen begon hij een heel verhaal te houden, dat we het later dit jaar ook over een thema gaan hebben, waar bloggen mee te maken heeft (het thema ben ik helaas al vergeten). Ik zeg zo tegen mijn vriendin
(met een sarcastische ondertoon), die naast me zit: 'Cool, gaan we het dan over make-up en fashion hebben?' Waarop zij proestend antwoorde: 'Hij denkt vast en zeker dat je over super belangrijke dingen blogt, zoals meningsvrijheid en dat soort dingen die met politiek te doen hebben.' Ik moest lachen. Ik ben namelijk echt niet zo'n iemand, die zich daarvoor interesseert. Mij interesseert make-up, fashion, verschillende talen en als we een boeiend thema in Geschiedenis behandelen (Tweede Wereldoorlog, Romeinen, Slavernij) interesseert mij dat ook.
 
Aan de bloggers: hoe gaan jullie daarmee om?
Aan de niet bloggers: wat vinden jullie van bloggers?
 
 
Liefs<3
 
P.S. Hebben jullie wensen voor de volgende artikelen? Laat ze please achter in de reacties! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!