16 oktober 2015

TAG: Sweater weather

Hoi girls!

Ik vond deze leuke tag op beautylab.nl en besloot hem over te nemen! Deze tag heeft passende vragen over de herfst, en aangezien de herfst al lang en breed begonnen is, vond ik hem wel toepasselijk. Veel leesplezier!


Wat is je favoriete geurkaars?
Kaneel! Ik vind kaneel super goed bij het najaar passen, omdat het een warme geur heeft.

Koffie, thee of warme chocolademelk?
Warme chocolademelk for life! Desalniettemin vind ik koffie (en dan vooral een cappucino) ook heel erg lekker. Maar chocolademelk vind ik net iets lekkerder.

Pas jij je make-up routine aan in de herfst?
Nee, ik laat het gewoon zoals het is. Alleen gebruik ik in de herfst een lichtere concealer en poeder dan in de zomer, omdat mijn huid in de herfst veel lichter is.
 
Muts of sjaal?
Moeilijk! Maar ik kies dan toch voor een sjaal, omdat een muts je kapsel ruïneert. Alhoewel een beanie wel handig is en er heel fashionable uitziet... Maakt niet uit, ik blijf bij een sjaal;)

Wat is je favoriete hersfttrui?
Een crème witte fluffy trui van de Primark, dus zo´n trui met van de superzachte pluisjes. I'm in love with it! Hij is superzacht en ook super warm! Alleen laat hij wel pluisjes achter en moet je oppassen met sierraden, omdat hij anders kapot gaat. Maar dat houd ik voor lief.
 

Wat is je musthave nagellakkleur van deze herfst?
Bordeauxrood en lichtroze! Ik vind bordeauxrood een super mooie kleur en zeker voor op je nagels. Je kan het met bijna alles combineren. Lichtroze is een mooie nudekleur en is nooit weg. Ook daar kan je alles mee combineren. Nu draag ik ook heel toevallig lichtroze op mijn nagels.
 
Laarzen of Uggs?
Uggs! Ik vind die schoenen echt super mooi! Ze zitten warm en staan super fashionable. Als je Uggs niet mooi vind, dan vind ik dat prima! Iedereen heeft zijn eigen mening.

Wat is het leukste aan de herfst?
Dat het kouder wordt  en je met een beker chocomelk en een dekentje op de bank televisie kan kijken. Niets is fijner dan dat. Ook vind ik het super leuk, dat er (later) in de herfst zoveel Feestdagen zijn!

Heb je een favoriet liedje deze herfst?
Nee, ik heb geen favoriet liedje deze herfst. Ik luister gewoon wat ik leuk vind.

Als je de tag over wil nemen, gewoon doen! Ik zou dat heel erg leuk vinden! Je kan natuurlijk ook de vragen in een reactie beantwoorden!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!