30 oktober 2015

TAG: Halloween

Hoi allemaal:)

Omdat het morgen Halloween is, heb ik vandaag een zelf bedachten tag over Halloween voor jullie. Iedereen mag de tag overnemen, en ik zou het leuk vinden, als je My Beautycase in je artikel verlinkt:) Laat de link van jouw artikel achter in de comments, zodat ik hem kan bekijken! Maar genoeg gepraat (getypt), let's get started!

1. Wat vindt jij van Halloween?
Ik vind Halloween één van de leuksten Feestdagen, en dat heb ik (geloof ik) altijd al gevonden. Vroeger als klein meisje lekker Casper Het Vriendelijke Spookje kijken en heel veel snoep eten. Nu ga ik naar Halloween feestjes en heb daar lol met mijn vriendinnen. In plaats van Casper Het Vriendelijke Spookje kijk ik naar Scary Movie en A Nightmare On Elmstreet.

2. Heb jij dit jaar iets gepland?
Ja, dit jaar ga ik niet naar een Halloweenparty, maar plan ik er één:) We gaan filmen kijken terwijl we buiten in onze Hottub (soort van whirlpool) zitten. Ik heb er echt mega veel zin in!

3. Als wat ga jij dit jaar verkleed?
Dit jaar ga ik als niks verkleed, omdat dat weinig zin heeft in het water;)

4. Vampieren of zombies?
Ik vind zombies maar vieze wezens. Nee, doe mij maar vampieren, omdat die elegant kunnen zijn. Zombies daarintegen met hun rottenden lichaamsdelen en uitpuilende ogen, bah!

5. Vleermuizen of spinnen?
Omdat ik een spinnenfobie heb kies ik dan automatisch voor vleermuizen. Ik vind ook dat je met (geknutselde) vleermuizen leuker kan dekoreren als met spinnen.
Bron
6. Heb jij ooit eens een pompoen uitgehold?
Nee, omdat ik geen geschikte pompoen daarvoor vinden kan. Of ze zijn heel erg klein, of ze zijn beschimmeld. Ooit vind ik eens de perfecte pompoen, en tot die tijd doe ik het maar met aardewerken pompoenen.

7. Lievelingshorrorfilm?
Ik weet dat je het eigenlijk geen horrorfilm kan noemen, Maar ik vind Scary Movie altijd wel grappig, ik lig dan ook altijd in een deuk:) En als dat niet telt, vind ik A Nightmare On Elmstreet heel gaaf!
8. Wat is jouw grootste angst?
Ik ben als de dood voor spinnen! Ik vind ze gewoon vieze, kriebelige beesten! No more explanation needed ;)

9. Doe jij aan trick or treat?
Ja, op feestjes met mijn vriendinnen gaan we altijd een rondje trick or treaten, dat hoort er gewoon bij!

10. Hoe kom jij in de Halloweenstemming?
Ik kijk make-uptutorials (deze van  Nikkie Tutorials vind ik super gaaf!) en probeer ze (heel) soms uit, kijk naar horrorfilms en lees verhalen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!