14 oktober 2015

My Beautycase bestaat 1 jaar!

Hey girls<3

Hoera, vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik mijn allereerste artikel ooit uploade( je kan het artikel via deze link teruglezen)!! Toen ik het artikel geupload had, was ik best wel trots op mijzelf! Ik was de hele dag bezig, om mijn blog naar mijn wensen te voldoen, en veranderde bijna elk uur wel iets, haha ;) Dan vond ik het lettertyp niet mooi (vraagje voor tussendoor: zijn jullie met dit lettertype tevreden?), dan was er dit weer verkeerd, dan ontdekte ik weer een andere 'gadget' and so on... Ik was ook de hele dag bezig met artikelen te schrijven, iets waar ik nu een voorbeeld aan kan nemen ;)
Bron

Ik ben zo blij dat, terwijl ik My Beautycase een beetje verwaarloost heb, omdat ik niet normaal druk was met school etc. , mijn lezers (jullie <3) mij toch nog zijn blijven volgen, en daar wil ik jullie heel erg graag voor bedanken<3
 
Ik hoop, dat ik in de toekomst meer tijd (en om eerlijk te zijn ook motivatie) zal vinden om artikelen te schrijven, zodat jullie meer leesvoer hebben;)
 
Ben jij tevreden over My Beautycase? Kan er naar jouw mening iets veranderd worden? Laat dan hieronder een reactie achter, of mail je idee naar xmybeautycase@gmail.com.
 
Liefs<3

P.S: Nu ik het artikel afheb, is me opgevallen, dat dit ook mijn 101e blogpost is, yeah:)

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal! Op naar het volgende jaar, hopelijk met veel motivatie!
    Groetjes Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!