17 augustus 2015

Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof

Bonjour filles<3

Oké ik kan geen Frans en ik hoop maar dat het goed is:) Maar goed... Ik had weer eens een nieuwe waterproof mascara nodig omdat ik dat liever draag in de zomer dan non-waterproof mascara. In de zomer brokkelt namelijk non-waterproof mascara onder mijn ogen, en dat ziet er alles behalve charmant uit. Vandaag review ik daarom ook de Catrice Glamour Doll Volume Waterproof mascara. Enjoy!


Verpakking: De huls van de mascara is blauw met een zilver lettertyp. Ik vind de verpakking best wel leuk, het is iets anders dan een saaie zwarte verpakking! De verpakking van de niet waterproof versie is trouwens wel zwart, mocht het je interresseren.

Aanbrengen: De mascara brengt fijn en zonder klontjes aan. Ik denk dat dit komt, omdat het borsteltje een heel klein beetje flexibel is, maar niet zo extreem flexibel als de L'oreal Miss Manga mascara.
 
Finish: Ik vind dat de mascara een heel mooi resultaat geeft. Het lijkt net alsof je grote 'poppenogen' hebt! De mascara zorgt niet voor spinnenpoten, maar scheidt de wimpers heel goed. Ook krijgen je wimpers veel volume (iets wat ik goed kan gebruiken:))
 
 
Boven: Zonder mascara
Onder: Met Mascara
(mijn wimpers wouden die dag niet meewerken, daarom de gekke foto)
 
Houdbaarheid: De mascara blijft de hele dag mooi op je wimpers zitten, alleen vermindert het volume wel. Ook kan ik zeggen, dat de mascara écht waterproof is! Een middagje zwemmen overleeft ie wel, maar niet perfect. Het effect dat de mascara geeft is dan wel weg, maar je wimpers zijn nog gewoon zwart.

Prijs: €3,99 bij Kruidvat.

Inhoud: 10 ml.

Eindoordeel: I think I falled in love... Wat een fijne mascara is dit! Ze blijft de hele dag mooi zitten, en brokkelt niet af, maakt van je wimpers geen spinnenpoten en geeft veel volume. Ook vind ik het fijn, dat je er mee zwemmen kan. Een prima product!

Wat is jouw lievelingsmascara?

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!