28 juli 2015

My make-up story

Hoi meiden,

sinds lange tijd meld ik mij weer eens, ik had (heel eerlijk) geen motivatie om een artikel te schrijven. Ik heb ideeën genoeg, maar zin om ze uit te werken heb ik niet. Ok, back on topic: Vandaag vertel ik jullie alles over wanneer ik mij begon optemaken. Welke producten ik gebruikte en enzevoort. Have fun!

Ik begon met het dragen van make-up toen 10 1/2 jaar oud was. Toen maakte ik me alleen voor speciale gelegenheden op, zoals bijvoorbeeld een verjaardag van familieleden, of tijdens het kerstdiner. Ik droeg toen alleen een beetje lipgloss en lichtroze oogschaduw. Ik voelde me altijd zo trots als ik 'make-up' droeg, haha:)

Toen ik 11 was, begon ik een beetje lipgloss ook naar school te dragen, omdat ik dat gewoon leuk vond. Ik werkte mijn lipgloss in de pauze en na de gym bij , en mijn klasgenoten werden een beetje gek van mij:) Toen is dat een beetje doorgegaan toen ik 12 werd. Op mijn 12e droeg ik ook ineens een laagje mascara naar school, omdat bijna ieder meisje dat deed en ik er natuurlijk bij wilde horen. Maar ik mocht van mijn moeder dat alleen om de dag doen, zodat mijn wimpers niet totaal naar de maan gingen. Ik heb me daar ook aan gehouden, want ik wilde alles behalve kapotte wimpers.

Totdat ik 12 1/2 was, toen zijn we naar Duitsland verhuisd en heb ik me om een of andere rede niet meer opgemaakt naar school. Geen lipgloss, geen mascara meer. Ik maakte me alleen nog maar in het weekend op, en dan droeg ik mascara, (een dun lijntje) eyeliner en een lipstick/lipgloss.

Dat heb ik een jaar volgehouden. Vervolgens (ik was 13 1/2)begon ik me weer naar school optemaken met alleen mascara. Een korte tijd daarna kwam er blush bij, weer daarna concealer. Daarna poeder om de concealer te setten. In het weekend droeg ik geen make-up, om mijn huid te laten rusten.
Nu ik 14 ben, draag ik naar school mascara, concealer, poeder, highlighter en blush. Het zijn best wel veel producten, maar het resultaat is nog steeds natuurlijk. In het weekend draag ik of geen make-up, of hetzelfde als ik naar school draag met nude oogschaduw of eyeliner erbij.

Wanneer ben jij begonnen met make-up te dragen? Welke producten gebruikte je toen? Welke producten gebruik je nu?

Liefs,
Indy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!