12 juni 2015

Wishlist: WebStash.nl + kortingscode

Hoi meiden,

Ik kwam onlangs deze leuke webshop WebStash.nl tegen en snuffelde even rond. Na ongeveer een kwartier had ik al heel veel dingen op mijn wishlist gezet, wat een leuke webshop! Vooral de bikini's en blousejes vind ik leuk. Kijk je mee?

Blouse met birdies & palmtrees €24,95

Het eerste kledingstuk op mijn wishlist, is deze schattige blouse! Ik vind de vogeltjes echt heel lief eruit zien en de palmboompjes maken deze blouse perfect voor de koelere zomerdagen/avonden.

Peplum top met riempje €19,95
 
 
Dan deze top. Aangezien ik maar 1 peplum topje heb (en deze ook nog eens lange mouwen heeft) heb ik er dringend 1 nodig, omdat ik ze zo leuk vind! Het riempje op de plek van je taille vind ik ook heel leuk, omdat dit je taille mooi betoont. En hij kost ook maar €19,95!

Roze bodycon bandage bikini €29,95
Ik wil al heel lang een Triangl bikini, maar deze zijn echt super duur. WebStash.nl heeft een goedkopere, net zo leuke, roze (en in nog veel meer kleuren und variatie's)variant! De kleur van de bikini vind ik super mooi en vooral lekker opvallend. Helaas moet ik er even voor sparen, omdat ik in moment een beetje blut ben, oops :).

Paarse strapless bikini €32,95
 
 
Deze bikini is helaas nog iets duurder dan de roze bodycon bandage bikini van hierboven, maar hij is wel heel erg tof! En het lijkt me ook fijn tijdens het zonnen, zo krijg je geen gekke tanlines ;). Ook de patroon van de bikini vind ik heel erg mooi en apart. I like!

Triangle kettingjes €6,95
Deze kettingjes zijn lekker basic en je kan met iedere outfit combineren. Ik heb niet zo heel erg veel basic kettingjes dus deze moesten op de wishlist. Ach, voor de prijs hoef je het toch niet te laten?


Roze it-bag €39,95
Oké meiden, ik geef het toe. Ik heb een tassentic, en een extreme ook. Ik ben dol op tassen, altijd al geweest (serieus, met 8 jaar was ik al zo'n 'freak'). Toen ik dit knalroze exemplaar zag, werd ik verliefd. Die kleur, meiden (hij is ook nog in verschillende kleuren verkrijgbaar), die is toch prachtig? Ik vind het detail aan de voorkant van de tas ook super mooi. Helaas heb ik laatst al een tas gekocht (heel toevallig ook roze) en moet ik nog even een maandje wachten.
 

Geneva horloge met bloemenuurwerk €19,95
It's beautiful! Dit horloge is werkelijk prachtig, die rozen in het uurwerk. Ik heb hier niet veel aan toe te voegen, dit horloge is gewoon prachtig en dat is een feit. Punt :).

Heb jij al leuke dingen op WebStash.nl gezien? Dan kan ik je een kortingscode aanbieden voor 10% korting op alles! De kortingscode is SHOP10. Veel shopplezier!

Ken jij de webshop WebStash.nl?

Liefs,
Indy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!