8 juni 2015

Hema matte lipbalm 04

Hey sweethearts<3

Vandaag heb ik een review voor jullie over de Hema matte big lippotlood in de kleur 04, een opvallende kleur fuchsia. Een gedurfde kleur dus! Benieuwd wat ik nog meer van dit big lippotlood vind? Lees dan vooral verder!
 
Verpakking: De huls van het lippotlood is matzwart en heeft een fuchsia draaidop en deksel. Ik vind het voor een goedkoop merk het er heel erg stijlvol uitzien!

Aanbrengen: Het potlood brengt makkelijk aan, ondanks dat ie mat is. I like!
Pigmentie: Oh my gosh! Wat een prachtige kleur is dit! De pigmentie ervan is geweldig, en met slechts 1 laagje zijn je hele lippen goed ingekleurd.
Finish: Het potlood heeft een mooie matte finish.
Houdbaarheid: Helaas geeft hij wel heel erg af, dus na een slokje drinken moet je hem wel gaan bijwerken. Ook een gesprek met je vriendin overleeft ie niet perfect. Jammer...

Prijs: €3,50 bij Hema.

Inhoud: 3,5 gram.

Eindoordeel: Ik houd van deze prachtige kleur en finish, maar ik ben geen fan van de houdbaarheid. Maar ik denk dat ik dit big lippotlood  wel vaker ga dragen, want hij is echt prachtig! Dan maar iets vaker bijwerken;)

Heb jij ook een paar lippotloden van de Hema?

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!