19 juni 2015

Essence Longlasting Lipstick 05 Cool Nude

Hoi meiden,

Je kan je niet voorstellen, hoe graag ik deze lipstick wou hebben. Alleen als ik in de Kruidvat kwam was hij iedere keer uitverkocht! Toen ik vandaag in de Kruidvat was nam ik ook een kijkje bij het make-upschap (zoals altijd ;)) en zag dat ze hem nog hadden! Ik review hem dan ook met veel plezier vandaag voor je!

Verpakking: De huls van de lipstick heeft precies dezelfde kleur als de lipstick zelf. De kleur is mat. Het midden van de lipstick is glanzend zwart. Ik vind de verpakking mooi en er zeker niet goedkoop uit zien.
Aanbrengen: De lipstick brengt heel fijn aan , wel moet ik een paar keer over mijn lippen heen gaan, om de lipstick dekkend te maken.
Pigmentie: Als je 1 keer over je lippen heen gaat is de kleur niet heel dekkend, maar na een tweede laag is de pigmentie heel mooi. De kleur is mooi bruin met een roze ondertoon, voor mij is dit het perfecte nudekleurtje!
Finish: Cool Nude heeft een glanzende finish.
 
(Sorry dat ik geen foto van een lipswatch heb, deze was onscherp)
Houdbaarheid: De kleur blijft niet zo lang zitten, ongeveer 2 uurtjes. Maar voor die prijs vind ik dat helemaal niet erg!

Prijs: €2,39 bij Kruidvat.

Inhoud: 3,8 gram.

Eindoordeel: Ik heb eindelijk mijn perfecte nudetint gevonden! Ik ben erg tevreden over deze lipstick, en zeker voor die prijs. Ik denk dat ik dit kleurtje vaker ga dragen, en zeker naar School, omdat ie niet zo heel erg opvalt. Het enige minpuntje is, dat hij niet zo lang blijft zitten, maar dat vind ik niet erg.
 
Heb jij een lipstick uit de Nude lijn?
 
Liefs,
 

2 opmerkingen:

  1. Mooi he, ik heb deze ook. De pigmentatie is misschien niet super, maar het is wel een hele mooie kleur!
    Groetjes sabrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!