11 mei 2015

Essence #SecretParty Limited Edition

Hi sweeties,

Ik heb mijn allereerste perspakket gekregen, joehoee:) En vandaag ga ik alles in dit artikel eerlijk reviewen, zodat jullie alle tops en flops van deze LE weten! Essence lanceert in juni hun LE #Secret Party, en deze collectie bevat onder andere een blush, bronzer,  body spray en nog veel meer. Enjoy!
#SecretParty Bronzing Powder 01 Glow Of My Life
Verpakking: Ik vind de verpakking een beetje standaard, niet bijzonder, er staat alleen #Secret Party op, maar de vorm van het product vind ik echt te schattig! Het teenslipperpatroon (die stiekem een highlighter is) is heel schattig en lekker zomers!

Aanbrengen: Ik bracht eerst de bronzer aan met de Kabuki kwast, die ik je later laat zien, aan, alleen wilde dat niet echt lukken. Daarna bracht ik hem met mijn vingers aan (al mijn kwasten waren vies:)) en daarna was het resultaat wel heel mooi, en vooral natuurlijk.
Pigmentie: Ik vind dat de bronzer een prima pigmentie heeft, je kan de kleur lekker opbouwen. Ook fijn: de bronzer pakt niet oranje uit!
(Links: bronzer, rechts: highlighter) 
Finish: Als je alleen de bronzer gebruikt, is de finish mat, maar als je hem mengt met de highlighter, krijg je een mooie glanzenden finish.

Houdbaarheid: De bronzer blijft lang zitten, ongeveer 4 á 5 uurtjes.

Inhoud: 26 gram!

Eindoordeel: Ik ben verliefd, wat een mooie bronzer is dit! De kleur is precies goed voor mijn bleke huid en vooral het lieve teenslipperpatroon vind ik heel schattig, een top product!

#Secret Party Blush 01 Pink Up Your Life

Verpakking: Ook deze verpakking vind ik niet heel bijzonder, maar ik vind het patroon wel leuk. Een blad van een palmboom en de tekst 'you are invited' vind ik leuk en lekker orgineel.

Aanbrengen: Ik bracht deze blush aan met mijn geliefde stippling kwast van de Primark aan, en dat lukte heel goed.
Pigmentie: Een mooie zuurstokroze kleur! De pigmentie ervan is heel goed, zorg er dus voor, dat je de kwast van te voren aftikt!
 
Finish: De blush heeft een mooie matte finish.

Houdbaarheid: Hij blijft net zoals de bronzer ook 4 á 5 uurtjes zitten.

Inhoud: 11 gram, dus lekker veel!

Eindoordeel: Ook op deze blush ben ik verliefd. De kleur, de houdbaarheid, de finish... Prachtig! Dit is definitief een top product! I'm happy!

#Secret Party Eyeshadow 02 Swimming Pool To Go


Verpakking: Ook hier vind ik de verpakking standaard, er is alleen 1 ding anders, er staat geen #Secret Party op. Wat ik wel weer leuk vind, is het palmboomblaadjespatroon.

Aanbrengen: De oogschaduw heb ik met een Kruidvat oogschaduw kwast aangebracht (met synthetische haren) en dat lukte prima. Alleen heeft ie een beetje last van fallout.
Pigmentie: Voor een mintgroene kleur heeft ie goede pigmentie.

Finish: Hij zit tussen mat en glanzend in.

Houdbaarheid: Hij blijft niet mega lang zitten, ongeveer 3,5 uurtjes.

Inhoud: 2,5 gram.

Eindoordeel: Ik vind het een goede oogschaduw, met prima pigmentie, maar ik denk dat ik deze kleur niet zo vaak ga dragen. Simpelweg omdat ik liever bruin en roze tinten draag.

#Secret Party Kabuki Brush 

Zoals ik al bij de bronzer vertelde, werkt hij daar jammer genoeg niet zo goed voor, en voor blush kann ik hem ook niet aanraden. Maar ik vind deze kwast geweldig voor poeder. Hij pakt lekker veel product op, en verdeelt het goed over mijn gezicht. Ook verliest hij weinig haren en is hij lekker zacht. Het design van deze kwast vind ik heel leuk, lekker vrolijk! Voor mij is dit een top kwast!

#Secret Party Nail Polish 02 Too Pool For School & 04 Keep Calm And Party On

 
Verpakking: De lakjes komen in een glazen fles met in zilveren schrift #Secret Party erop en de dop is glanzend zwart. Ik vind deze verpakking wel leuk en hij lijkt niet zo goedkoop. Helaas zat erin de dop van 04 (oranje/koraal) een barst, toen ik het pakketje openmaakte.

Aanbrengen: Het kwastje is lang en dun en daardoor kan je de nagel niet in 1 keer lakken. Het lijkt alsof de blauwe kleur vloeibaarder is, dan de oranje/koraal.
Pigmentie: De blauwe kleur (02) heeft een hele goede pigmentie, en op de foto draag ik 2 laagjes. De oranje/koraal kleur heeft een slechtere pigmentie, en op de foto draag ik daarom 3 laagjes.
Finish: De lakjes drogen glanzend op.

Houdbaarheid: Allebij de lakjes blijfen 2 dagen chipvrij op je nagels zitten, daarna beginnen ze te chippen.

Inhoud: 8 ml.

Eindoordeel: Ik vind het jammer, dat bij aankomst de deksel van de oranje/koraal kleur kapot was. Maar de mooie kleurtjes maken dat dan weer goed;) Alleen dekt 04 niet zo goed als 02, ook is het een beetje vervelend dat 04 niet zo vloeibaar is als 02, enn dat je daardoor op moet passen om geen strepen te krijgen.
#Secret Party Body Spray 01 Splish Splash
Ik vind het design van deze body spray echt heel schattig, maar de geur vind ik 10 keer niks. Hij ruikt namelijk heel sterk naar een hibiscus/mango/cocosnoot mengelmoes. Over dit product kan ik heel kort zijn, wat een flop product!

Deze limited edition is in juni tot en met half juli verkrijgbaar.

Ga jij een paar producten uit deze LE kopen?

Liefs,

*Dit artikel bevat producten die ik toegestuurd heb gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!