1 mei 2015

Mijn verjaardagscadeaus

Hoi meiden!

Sorry dat ik niet meer zo actief ben op mijn blog, dat komt omdat ik heel veel moet leren voor proefwerken/tests, veel huiswerk heb etc. But back on topic: op 24 april ben ik jarig geweest (ik ben 14 geworden) en heb ik natuurlijk een paar cadeaus gekregen! In dit artikel (wat ik al maandag 27 april geplant had) show ik mijn gekregen cadeaus aan je! Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder!

 
 
 Van mijn ouders kreeg ik deze leuke cadeautjes, waaronder een zwart rokje, een blauwe maxidress (die ik niet op mijn schapenvacht kon fotograferen, omdat ie zo lang is)met palmboom print, een douchepakketje, sokken van de H&M (die sokken zitten daar echt zo fijn!) en zwart witte Nike Free's 5.0 <3 Wat ben ik blij met deze schoenen zeg, ze zitten heerlijk!

 
Van mijn tante en oom heb ik dit leuke shirtje gekregen, waarin de binnenkant een bloemenpatroontje heeft, superleuk! Ook heb ik nog deze ballerina's, deo van Vogue en 2 lipglosses van Essence uit de XXXL Shine lijn gekregen.
 
Van mijn opa's en oma's heb ik geld gekregen, en dat is natuurlijk een beetje gek om te fotograferen;)
 
Wanneer ben jij jarig?
Lots of love,
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!