20 april 2015

TAG: I love sleep

Hoi meiden<3

Sorry meiden, dat ik in moment zo weinig artikelen schrijf, ik heb het heel erg druk met school etc. On topic: aangezien ik dol op slapen ben (welk mens houdt er nou niet van?) heb ik de I love sleep TAG voor jullie ingevuld. Kijk je mee?
 

Hoe laat ga je meestal naar bed?
Vroeg (om 21.00 uur) omdat ik er vroeg uitmoet en ik anders migraine krijg als ik niet genoeg slaap krijg. Heel erg gek! In het weekend ga ik wel laat naar bed, vaak om ca. 23.30 uur, omdat ik dan kan uitslapen.

Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen gaan?
Ik kijk YouTube filmpjes, check Instagram, Twitter en Bloglovin' tot ik langzaam moe word. Dan ga ik naar de badkamer en poets mijn tanden, was mijn gezicht en trek ik mijn Pyjama aan. Als ik dat allemaal gedaan heb ga ik slapen.

Wat doe je als je niet kan slapen?
Dan lees ik een boek of een oud tijdschrift, of ik draai me de hele tijd om en staar een beetje in het niets.

Wat is je favoriete slaaphouding?
Op mijn zij met mijn armen opgetrokken, jep de zo genaamde foetus houding;)!

Waarvoor mag je jouw altijd wakker maken?
Als je mij wakker maakt, met de mededeling dat One Direction voor de deur staat om een priv├ęconcert te geven, vind ik dat helemaal niet erg hoor;) Ook als je watermeloen bij je hebt, ben ik gelijk wakker!
Hoe laat gaat je wekker 's ochtends?
Doordeweeks gaat mijn wekker om 06.20 uur, in het weekend om 10.00 uur. Ik houd ervan om in het weekend uit te slapen!

Snoozen of direct opstaan?
Direct opstaan. Ik snooze (bijna) nooit, als ik dan een keer snooze, is het in het weekend!

Slaap je uit in het weekend?
Ja! Zoals ik hierboven al geschreven heb, slaap ik in het weekend tot 10.00 uur. Ik vind uitslapen heerlijk!

Welke rare dingen doe je in je slaap?
Ik praat in mijn slaap. Laatst zei mijn moeder dat ik in het Duits droom! Ik denk dat het komt, omdat ik op een Duitse school zit, en omdat ik vaak Duits praat.

Hoeveel kussens liggen er in je bed?Er ligt maar 1 kussen in mijn bed, ik houd er niet zo van om zo hoog met mijn hoofd te liggen.
Wat heb je aan in bed?
'S winters heb ik een dikke pyjama aan, die lekker warm is. In de zomer daarintegen, draag ik liever een korte broek met een topje als pyjama.

Slaap je met je sokken aan?
Nee, omdat ik ze toch uitschop in mijn slaap (o ja, dit doe ik dus ook nog in mijn slaap;))

Hoe groot is jouw bed?
Al sla je me dood, ik zou het niet weten... In ieder geval heb ik een eenpersoonsbed;)

Als ik 's ochtends wakker word, is het eerste wat ik doe...
Naar beneden gaan, en wat drinken. Ik heb 's ochtends als ik wakker woord altijd zo'n verschrikkelijke dorst!

Droom je elke nacht?
Vast wel, maar ik kan me bijna niet aan dromen herinneren.
Welke droom of nachtmerrie kan je je goed herinneren?
Ik ging een keer met mijn vriendinnen shoppen in de Primark, het was heel gezellig, tot ik opeens uit het niets moest overgeven (ja lekker smakelijk I know) en mijn vriendinnen me uitlachten.

Wat is jouw grootste droom?
Dat iedereen gelukkig mag zijn en dat al die stomme ziektes ooit eens de wereld uitgaan.

Wil je de TAG overnemen? Dat mag! Je mag de TAG ook in een reactie beantwoorden!
Liefs,
Indy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!