3 april 2015

Mijn huisdieren: Yankee&Doodle

Hoi hoi!

Vandaag leer je mijn cavia's Yankee en Doodle kennen, Yankee is officieel van mijn broertje en Doodle is van mij. Kijk je mee?



Yankee
Yankee is (net zoals zijn neefje Doodle) een CH Teddy. Yankee is 1 jaar oud, en zijn verjaardag is op 10 februari. Hij heeft lange oranje haren en een paar witte plekjes. Hij is een heel druk caafje en gek op komkommer! Ook is zijn stem hoger als die van Doodle.
Hier waren ze nog 8 weken oud
Doodle
Doodle is dus ook een CH Teddy. Hij is ook 1 jaar oud en hij is jarig op 11 februari. Hij is samen met Yankee in 1 nestje opgegroeid, omdat zijn moeder is overleden. Doodle heeft lange zwarte haren en hij heeft ook een paar wittte plekjes. Ook heeft hij een oranje vlekje op zijn billen. Doodle is veel rustiger als Yankee, en hij vindt het heel erg fijn als je hem onder zijn kinnetje kriebelt.


Heb jij ook cavia's?

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!