13 maart 2015

TAG: TMI (Too Much Information)

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik weer een TAG voor jullie, en dit keer is het de TMI TAG (Too Much Information). Ik kwam deze tag tegen op VeraCamilla.nl en ik besloot hem voor jullie in te vullen! Kijk je mee?

1. Wat draag je?
 Een groen T-shirt van de WE met de tekst we start now make it happen, een wit topje als hemd, en een doodnormale skinny jeans. En een wit-rosé horloge met parel armbanden.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
 Nee nog niet.

4. Hoe lang ben je?
1.54 m.

5. Hoeveel weeg je?
Ik geloof dat ik 39 kilo weeg, maar ik weet het niet zeker.

6. Heb je tattoo’s?
Nope.

7. Heb je piercings?
 Nee, tenzij oorbellen tellen. Ik heb namelijk 2 gaatjes per oor, dus in totaal 4 gaatjes.

8. OTP?Uhmm, wat ?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
 Ik heb er niet echt 1.

10. Wat is je favoriete serie?
 Ook hier heb ik er niet echt 1.
11. Wat is je favoriete band?
 One Direction<3

12. Wat mis je?
 De zomer! Lekker zonder jas naar buiten en ijsjes eten!

13. Wat is je favoriete liedje?
 Blank Space van Taylor Swift.

14. Hoe oud ben je?
 13.
15. Wat is je sterrenbeeld?
 Stier.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
 Humor vind ik heel belangrijk.
17. Wat is je favoriete quote?
 Dream it. Wish it. Do it.

18. Wat is je favoriete acteur?
 Ook hier heb ik er niet echt 1.

19. Wat is je favoriete kleur?
 Lichtroze! Ja ik ben een echt een meisje-Meisje.

20. Harde muziek of zachte muziek?
 Hard, maar je moet elkaar nog wel verstaan kunnen.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
 Ik ga dan naar m'n kamer en op bed liggen, You-Tub video's kijken.

22. Hoe lang douche je?
 25 minuten, maar als ik me inzeep/mijn haren was zet ik de kraan wel uit.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
 Even tellen... Aankleden= 10 minuten, Haren= 5 minuten, Lenzen= 5 minuten, Make-up + Tandenpoetsen= 10 minuten. In totaal dus 30 minuten.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, gelukkig niet.

25. Wat is een turn-on?
 Een goed gevoel voor humor en mooie ogen.

26. Wat vind je een afknapper?
 Heel erg vet haar. Bah!

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal/blog bent gestart?
 Een You-Tube kanaal heb ik niet, maar de reden, dat ik een blog begonnen ben, is dat ik me een keer verveelde. Heel simpel dus.

28. Heb je angsten?
Ja, ik ben heel erg bang voor spinnen.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
 Dat weet ik niet meer.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gister, mijn moeder zei dat.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube/blog kanaal?
 Ik zocht een leuke naam voor mijn blog, en toen sloeg mijn moeder Beautycaseje voor. En hele suffe naam, maar met een paar veranderingen wird het dus My Beautycase.
Bron
32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
 Het laatste boek wat ik heb gelezen, is Hoe Overleef Ik Mijn Ouders (en zij mij!). Ik had het boek al wat langer, en was hem kwijt geraakt, Laatst had ik hem gelukkkig weer terug gevonden, en heb hem dan weer gelezen.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
 Ik kijk eigenlijk bijna geen series. Ik vind TV kijken eigenlijk niet zo leuk, ik kijk liever een film of You-Tube filmpjes, daar kan ik mijn eigen programma samenstellen ;)

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
 Met mijn broertje, over dat ie zijn speelgoed niet op mijn bureau moet leggen.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Dat is mijn beste vriendin.

36. Wat is je favoriete eten?
 Nasi!

37. Waar wil je nog graag naar toe?
 Ik wil een keer heel erg graag naar England, waar weet ik niet, maar ik wil er zeker weten wel een keer heen!

38. De laatste plaats waar je was?
Amsterdam.

39. Heb je een crush?
 Nope.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
 Ik heb nog nooit gekust.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
 Weet ik eigenlijk niet.
Bron
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
 Moeilijk! Ik denk dat ik voor zuur ga, alhoewel zoet natuurlijk ook heel erg lekker is...

43. Welke instrumenten speel je?
 Ik speel geen instrument :')

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn Roségoud met wit horgloge van de Kruidvat. Het liefst in de combinatie met mijn parelarmbanden.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
 Taekwondo.
Bron
46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
 Blanc Space van Taylor Swift.

47. Wat is je favoriete openingszin?
 Ik heb geen favoriete openingszin, een simpele 'hoi' vind ik prima.

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
 Ik geloof dat iedereen wel eens het woord 'hoi' heeft gebruikt ;)

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
 Dit Weekend heb ik nog gechillt.

50. Wie geef je de tag door?
 Aan iedereen die de tag overnemen wil!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!