6 maart 2015

Spam je blog!

Hoi bloggers!

Ik vind het altijd super leuk om andere blogs te leren kennen, en ik volg er dan ook heel erg veel! Daarom leek het mij wel leuk om een 'spam je blog' atikel te maken. Ik zal op elk blog een kijkje nemen, en als hij mij bevalt, ook volgen!

Plaats hieronder een artikel met een kort verhaaltje over je blog. In je reactie kan staan:
  •  Je naam, hobby's etc.
  • Waarom je bent begonnen met bloggen.
  • Hoe je blog heet natuurlijk ;)
  • Een link naar je Bloglovin' account.
Je kunt My Beautycase ook volgen via Bloglovin' of Twitter!
 
En... Spammen maar :)!
 
Liefs,

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat we mogen spammen! Ik ben Floor en ik ben 16 jaartjes oud. Ik schrijf op mijn blog http://themomentsoftoday.blogspot.nl/ over alles wat ik leuk vind, dan kun je denken aan fashion, beauty, films, boeken, muziek, quotes etc! Ik ben begonnen met bloggen omdat ik schrijven er leuk vond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een creative lifestyle blog. Nog niet zo lang actief bezig, maar ik vind het wel erg leuk om te doen! craft-and-create.blogspot.nl :) mijn bloglovin is: http://www.bloglovin.com/blogs/craft-create-13524163

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, ik ben Erica, morgen 18 jaar en ben afgelopen week begonnen met bloggen omdat ik graag creatief bezig ben. Tekenen, ontwerpen, schrijven, maakt niet uit als ik maar iets creatiefs doe. Daarom zit ik ook op het Grafisch Lyceum in Rotterdam. Ik wilde graag mijn gedachtes, tips en andere dingen delen en ben daarom begonnen met bloggen. Het is heel motiverend te zien dat mensen het lezen en ik ben niet van plan te stoppen!

    Mijn blog is ericasdailyposts.blogspot.nl
    Bloglovin': http://www.bloglovin.com/blogs/ericas-daily-posts-13758429
    Twitter: @ericadailyquote

    Liefs,

    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

      Liefs,

      Verwijderen
  4. Hoi!
    Ik blog een paar keer per week over nail art, nagellak, en soms wat persoonlijks. Elke zondag zet ik een nieuwe nail art tutorial op m'n blog en voor de rest schrijf ik reviews en meer!

    Ik blog op http://weheartpolish.blogspot.com/

    x Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben Bettie en ik blog sinds september echt pas actief. Ik vind het leuk om te koken, lezen, films kijken en nog vele hobby's. Haha. OP mijn blog komen dus ook veel verschillende posts online met wat ik heb gezien/gehoord. Ook post ik dingen die mij inspireren/gelukkig maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat wij onze blog mogen promoten op jouw blog! Mijn blog is http://www.lifebytessa.nl ik schrijf vooral over beauty en fashion met een persoonlijke touch. Een van mijn grote hobby's is fotografie dus dat komt natuurlijk goed uit ben bloggen!

    Ik hoop dat jullie een kijkje komen nemen!
    Liefs, Tessa http://www.lifebytessa.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk om blogs van anderen te ontdekken! Ik ga er zeker een aantal volgen. Ik blog sinds kort over fitness en running. Het lijkt me leuk als jullie een kijkje komen nemen!
    www.fitelle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Mijn naam is Merel, ik ben 16 jaar en ik woon in Amsterdam. Ik hou van fotograferen, reizen en bloggen natuurlijk. Dat doe ik op http://iblogtheway.blogspot.nl. Ik blog vooral over fashion, photography, travel en gewoon dingen die ik leuk vind en doe. Bloglovin ; http://www.bloglovin.com/blogs/i-blog-way-11576019

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yesss spammen :) Mijn naam is dus Soukaïna, ik ben 14 jaar oud. Ik vind het leuk om te koken, sporten, shoppen, films kijken, fotograferen, lezen en nog veel meer. Op mijn blog heb ik het vooral over sport en persoonlijke dingen.
    Als ik eerlijk moet zijn ben ik begonnen met bloggen om een wedstrijdje met een vriendin, wie de meeste bezoekers zou hebben over een jaar, maar met die wedstrijd ben ik gestopt. Ik doe het nu voor de plezier.
    M'n blog is http://healthydreamer.weebly.com/
    Xx


    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi! Vandaag is deze website online gekomen, en ik zou het superleuk vinden als je een kijkje neemt! Laat me vooral weten wat je ervan vind, mijn e-mailadres staat op de site ;)
    https://depuurescapistischeschrijversclub.wordpress.com

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Bezoek ook eens onze blog over beauty, fashion, lifestyle en diverse onderwerpen.
    Wij zijn ook te volgen op sociaal media en ook hebben we ons eigen YouTube kanaal waar je gratis op kunt abonneren.
    Wij zien en spreken je graag veder op onze blog www.makeyoubeautiful21.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben je gek op beauty, fashion en lifestyle? Dan zit je helemaal goed op allaboutbertina.blogspot.nl
    Ik schrijf iedere dag één artikel. Het kan een tag, review of een totaal ander artikel zijn.
    Er zit vast wel iets tussen voor jou!
    Naast het schrijven voor mijn blog maak ik ook video's.
    Elke zondag om 16:00 staat er een nieuwe video online op mijn kanaal die ook via mijn blog te bekijken is.
    Ik schrijf met veel plezier, humor en met een persoonlijke touch.
    Ik nodig je graag uit om mijn blog en YouTubekanaal te bezoeken.
    Je kunt me ook volgen via sociaal media.
    Hopelijk tot snel op allaboutbertina.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!