4 maart 2015

Primark P.S. Love... Loose Face Powder

Hoi meiden!
Mijn moeder was laatst bij de Primark (terwijl ik op school zat:( ) en ze nam een poeder voor mij mee, omdat ik die dringend nodig had. Vandaag heb ik dus een review voor jullie over de Primark P.S. Love... Loose Face Powder in de kleur light. Kijk je mee?
Verpakking: De verpakking is redelijk simpel, maar ik vind, dat hij best wel luxe oogt, alhoewel het een super budgetproof poeder is. De verpakking heeft een matte zwarte dop, waar de bovenkant transparant is. De rest van het doosje is ook transparant. O, ja... De poeder heeft een draaidop!


Aanbrengen: De poeder brengt best wel vervelend aan, omdat het een losse poeder is, en de poeder moet dus door een paar gaatjes komen. Ik persoonlijk kan daar niet zo heel goed mee overweg, maar dat is voor iedereen anders.
Dekking: De poeder heeft een lichte dekking. Als je 1 laagje aanbrengt, geeft de poeder je een hele lichte dekking. Als je dan nog een laagje aanbrengt, geeft de poeder je een matige dekking. De poeder is dus niet super dekkend!
Voor
Na
Finish: De poeder heeft een matte finish.

Houdbaarheid: Als ik de poeder om ongeveer 7.00 opdoe, dan moet ik hem om 13.00/14.00 wel bijwerken. Dus de poeder blijft niet lang zitten.
 
Prijs: €2,49 (als ik me niet vergis) bij de Primark.

Inhoud: 8 gram 
Eindoordeel: Als je een lichte dekking zoekt, kan ik je dit product goed aanbevelen, maar als je een poeder met een super goede dekking, die super lang blijft zitten zoekt, moet je dit product laten liggen. Nog 1 minpuntje... De dosering. Ik vind die helemaal niks, ik knoei er teveel mee en ik kan het ok niet mooi aanbrengen. Voor mij is deze poeder dus een no go.
 
Wat vindt jij van deze poeder? Heb jij hem ook?
 
Xx,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!