30 maart 2015

Miss Sporty Assorted Twin Pack

Hoi meiden❤️

Toen ik zaterdag in de Action was, stuitte ik op deze 2 pack van Miss Sporty. Aangezien ik een nieuwe poeder nodig had (met die van de Primark kan ik namelijk niet mee overweg) kocht ik het pakje voor maar €1,59! Ook vond ik het leuk, dat er een metallic eyeliner bij zat, zoiets had ik nog nooit eerder geprobeerd!  

Miss Sporty So Matte Perfect Stay Pressed Powder 002 Medium 
Verpakking: De compact powder komt in een glanzend blauw doosje met een groot spiegeltje en een klein sponsje. Het ziet er luxe uit, alhoewel ik het voor een heel fijn prijsje gekocht heb. 
Aanbrengen: Je kan natuurlijk het sponsje gebruiken, die erbij zit, maar ik gebruik mijn sponsje van de Primark. Anyway... De poeder brengt heel fijn aan, hiermee knoei ik niet;)
 

 Pigmentie:  De poeder heeft een medium dekking. De kleur is ook goed voor mijn lichte huid.
 
Finish: De poeder heeft een matte finish.

Houdbaarheid: Heel erg goed, mijn huid begon in de loop van de dag niet te glimmen.

Prijs: €1,59 (in een Assorted Twin Pack)

Inhoud: 9,4 gram. Best wel veel!

Eindoordeel: Ik vind deze poeder echt heel erg fijn! De dekking is goed voor mijn huid, en mijn huid begon in de loop van de dag ook niet te glimmen. Ik ben tevreden!

Miss Sporty Studio Lash Metallic Eye Liner 012 Copper Crush 
Verpakking: De eyeliner komt in een flesje met een lang glanzend handvat. De verpakking ziet er best wel luxe uit!

Aanbrengen: De eyeliner brengt fijn en makkelijk aan door zijn dunne kwast.
Pigmentie: Het product heeft in de verpakking een mooie donkerbruine kleur, maar tijdens de swatch is het product een beetje waterig en is de kleur iets lichter.
 
 
Finish: De finish is wel metallic, maar in gewoon licht zie je dat niet zo goed. Alleen als je een foto met flits maakt, zie dat hij een metallic finish heeft.
Houdbaarheid: De eyeliner blijft lang zitten, en stempelt niet op je ooglid.

Prijs: €1,59 (in een Assorted twin Pack)

Inhoud: 3,5 ml.

Eindoordeel: Ik vind het fijn, dat het product een lang handvat heeft, zo ligt hij beter in je hand. Alleen vind ik het wel jammer, dat je het metallic effect pas in een foto met flits ziet.

Heb jij deze Assorted twin Pack ook?

Liefs,
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!