9 maart 2015

Essence I ♥ Trends 02 I Nude It

Hoi meiden!

Vandaag heb ik een review voor jullie, over de Essence I ♥ Trends nagellak, in de kleur 02 I Nude It.  I Nude It is een mooi licht huidskleurtje, die bijna niet opvalt. Ik heb hem in Duitsland gekocht, maar vanaf 16.02.2015 zijn ze ook in Nederland te koop.Vandaag geef ik mijn mening over dit product.
Verpakking: De nagellak komt in een glazen flesje met een glänzenden zwarte dop. Op de dop is een sticker met 'The Nudes' opgeplakt. Ik vind het flesje niet lelijk, maar echt speciaal is hij ook niet, maar het gaat om de inhoud, niet om het potje!

Aanbrengen: Ik vind het kwastje niet fijn, hij is lang en plat, daardoor lakt hij vervelend.

Pigmentie: Bij 1 laagje dekt de nagellak nog niet goed, maar bij het 2e laagje is de dekking perfect! Een mooi licht huidskleur tintje, voor als je geen zin hebt in felgekleurde nagels. Ook fijn; de kleur op je nagels is precies hetzelde als in het potje! Zo maak je geen miskoop! 
Droogtijd: Het duurt langer voordat de nagellak droog is, als bij de Colour&Go collectie.

Finish: De nagellak heeft een mooi creamy finish. Daar houd ik van!

Houdbaarheid: De nagellak blijf ongeveer 2 dagen zitten, zonder te chippen.

Prijs: €1.75 (let op! Dit is de Duitse prijs, ik weet (nog) niet hoeveel ze in Nederland gaan kosten)

Inhoud: 8 ml.

Eindoordeel: Ik vind het een hele mooie nagellakkleur, maar ik vind het wel vervelend, dat het kwastje zo lang en dun is. Daardoor kan je niet zo netjes lakken. Ook duurt het langer voordat je nagels droog zijn. Maar voor de prijs vind ik het ook niet zo heel erg. Ik denk dat ik deze kleur vaker ga gebruiken!
 
Draag jij graag nude nagellak? Wat vindt jij van deze kleur?
 
Liefs,


2 opmerkingen:

  1. Leuke kleur! Ik heb geen nude nagellak, maar deze vind ik wel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dit is ook mijn eerste nude kleur

      Verwijderen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!