25 maart 2015

Mijn huisdieren: Disney&Pim

Hoi meiden!

Ik werd door dit op VERSUS A geïnspireerd, om jullie mijn huisdieren voor te stellen! Ik heb in totaal 5 huisdieren (2 honden, 2 cavia's en 1 hamster) en in de komende weken kan je artikelen over ze verwachten. Vandaag leer je mijn hondjes Disney en Pim kennen. Kijk je mee?
Disney
Ik begin dan ook maar met de oudste hond, ze (ja het is een meisje!) heet Disney en ze is officieel van mijn moeder. Disney is een grijs/witte Bearded Collie en ze is 5 jaartjes oud. Disney heeft toen ze een puppy was, wel problemen met haar baarmoeder gehad, die daarna operatief is verwijderd. De baarmoeder stond op knappen, en als ze een dag langer hadden gewacht met opereren, was ze dood geweest! Gelukkig is nu alles goed, maar doordat ze, toen ze een puppy was, zo ziek was, is ze wel wat kleiner dan normaal.
 
Pim
Pim is dan 'mijn' hondje. Hij (ja, hij is een jongen ;)) is een zwart/bruine Teckel en hij is 4 jaartjes oud. Pim heb ik van mijn oma en opa gekregen, omdat ik heel erg verdrietig was over onze oude hond (ook een Teckel) hij is gestorven doordat iemand hem een plakje kaas met rattengif gevoerd had. Deze hond, ziet er bijna hetzelfde uit als Pim!
 
Verschillen
Het is duidelijk te zien, dat beide honden er anders uitzien ;), maar met verschillen, bedoel ik verschillende eigenshappen. Disney is bijvoorbeeld een heel druk hondje en ze blaft dan ook de hele tijd. Pim daarintegen is super rustig en ligt de meeste tijd in zijn mand.


Heb jij huisdieren?
 
 
 


2 opmerkingen:

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!