2 maart 2015

30 day make-up challenge: Antwoorden

Hoi allemaal!

Op 2 februari schreef ik over de 30 day make-up challenge. En vandaag is hij officieel voorbij! Eigenlijk is dat wel jammer, omdat ik het net zo leuk vond om de vragen te beantwoorden! Maar nevermind, kijk je mee naar mijn antwoorden?
Bron

Dag 1: When did you start putting make-up on?
Ik begon op mijn 13e met écht (bijna) dagelijks make-up te dragen. Daarvoor deed ik het alleen voor speciaale gelegenheden. Zo lang draag ik het eigenlijk nog niet!

Dag 2: How did you learn to put on make-up?
Ik leerde het (heel erg cliché) van mijn moeder en door YouTube filmpjes.

Dag 3: Favorite brand?
Wat is een brand? Haha, ik ga het eerst even opzoeken hoor;) Oké, ik geloof dat het 'merknaam' betekend. Mijn favoriete merknaam is Essence, omdat zei hele mooie budget producten in hun assortiment hebben. Ik vind hun nagellakjes echt geweldig!

Dag 4: Do you like wearing foundation?
Nee, ik vind het niet fijn om foundation te dragen. Voor mijn gevoel is het net alsof ik een masker opheb. BB Cream vind ik dan wel iets fijner, maar ik draag dat ook niet zo vaak.

Dag 5: Favorite lipstick, lipgloss and lipliner?
Mijn favoriete lipstick is van Essence, de nummer 13 Love Me. Een prachtige roze kleur!
Mijn favoriete lipgloss is een stukje duurder, namelijk de Jemma Kidd Air Kiss Shine Lipgloss 09 Flaunt. Een lipliner gebruik ik niet.
Dag 6: Do you like/wear false eyelashes?
Nee ik draag geen nepwimpers, ik vind ze (wederom) te nep. Ik houd meer van natuurlijk.

Dag 7: Favorite eyeshadow colour?
Mijn favoriete oogschaduwkleur is bruin. Perfect voor naar school en het staat ook heel mooi natuurlijk.

Dag 8: What's your favorite daytime look?
Mijn favoriete daytime look is: Bruine oogschaduw, een beetje mascara, roze blush en mijn favoriete lipstick.

Dag 9: Photo of your make-up collection.
Dit is mijn make-up collectie! Het is helaas niet zo heel veel, maar voor mij is het goed genoeg!
 
Dag 10: Favorite make-up brush?
Dat is deze, van de Primark. Het is een stippling blush kwast en hij is zo lekker zacht! Echt ideaal voor meiden met een gevoelige huid. Hij kostte maar €2!
Dag 11: Do you like wearing bronzer (if yes, what brand)?
Soms ja. Vooral in de zomer! Maar ik heb niet echt een favoriete merknaam.

Dag 12: Favorite mascara?
Nu vind ik de P2 Volume Affair Lash Wonder Mascara het fijnst. Het is een fijne natuurlijke mascara. Ik heb hem wel in Duitsland (bij de DM) gekocht.
Dag 13: Where do you keep your make-up?
Make-up die ik (bijna) dagelijks gebruik, bewaar ik in mijn beautycase van Manoú. Al het andere bewaar ik in een (naamloze) make-up tas.

Dag 14: Favorite YouTube guru(s)?
Mijn favoriete YouTube guru(s) zijn Bibis Beauty Palace en Dagi Bee. Zei spreken wel Duits, maar dat is voor mij geen probleem (ik spreek namelijk vloeiend Duits; en nee, ik ben gewoon Nederlands hoor;)!). Verder vind ik Manon van Today's Beauty ook heel leuk om naar te kijken!

Dag 15: Do you wear blush?
Ja ik draag blush en dat is de Essence Silky Touch Blush 20 Babydoll. Ik vind dit een hele fijne blush, omdat hij goed bij mijn huidskleur past en ook heel goed gepigmenteerd is. 
 
Dag 16: Do you copy any celebrity's make-up?
Nee, ik vind dat ieder meisje haar eigen (make-up) stijl moet hebben. Natuurlijk vind ik het niet erg, om een ooglook te 'kopieeren'. Maar ik zou het zelf een beetje saai vinden, om dag en nacht hetzelfde als (bijvoorbeeld) Kylie Jenner bij te lopen.

Dag 17: Favorite make-up artist?
Ik heb er geen. Maar wat mij wel opvalt, is dat er meer mannelijke visagisten zijn, als vrouwelijke. Raar toch?

Dag 18: What's your favorite night time look?
Ik denk een winged eyeliner met rode of roze lipstick. En natuurlijk mijn favoriete blush!

Dag 19: Favorite concealer?Ik gebruik geen concealer! Eigenlijk wil ik er wel eentje aanschaffen, hebben jullie suggesties voor mij? Het liefst een budget variant!

Dag 20: Favorite eyeshadow primer?
Ik vind de Essence I Love Stage Eyeshadow Base het fijnst. Het heeft een fijne applicator en ook een hele fijne substantie. En je oogschaduw blijft echt veel langer zitten met deze base op!
Dag 21: Where do you purchase your make-up?
In de Kruidvat of soms in de Action. Als ik in Duitsland ben, neem ik vaak een kijkje in de DM en koop daar vaak wel iets.

Dag 22: Favorite toner?
Ik gebruik eigenlijk geen toner meer, omdat ik van mijn laatste toner (Etos Young Skin) een hele heftige huiduitslag kreeg, Sindsdien gebruik ik het niet meer.

Dag 23: Favorite eyeshaduwpalette & blushpalette?Ik heb geen blushpalette, dus die valt al weg... Eigenlijk heb ik niet echt een favoriet, omdat van de meeste palettes, de pigmentie slecht is. Maar als ik er 1 zou moeten kiezen, zou het de Max & More Nude Eyes Eyeshadowpalette kiezen.
Dag 24: Which do you prefer? Cream, liquid, matte, powder, sheer or shimmer eyeshadows?
Moeilijk! Ik ga sowieso voor poeder oogschaduw. Maar ik kan niet kiezen tussen mat en glitter! Hmm... Doe dan maar mat, daar kan je veel meer looks mee maken.

Dag 25: Favorite eyeliner?
Zeker weten de Essence Eyeliner Pen Extra Longlasting. Echt een aanrader! Hij blijft super lang zitten en is ultra zwart!

Dag 26: Do you wear make-up everyday?
Bijna wel, behalve op zondag, omdat 1 keer in de week geen make-up dragen heel erg goed is voor je huid.

Dag 27:Favorite powder?
Ik heb laatst de P.S LOve Loose Face Powder van de Primark gekocht, een review kan je misschien al deze week verwachten.
 
Dag 28: Favorite make-up remover?
De Bebe Young Care Pflegenden Reinigungstücher. Jaja, deze heb ik ook weer uit Duitsland! Maar ik geloof ook, dat deze in Nederland te koop is. De doekjes zijn lekker vettig en vewijderen zelfs waterproof make-up! Ook voeden ze de huid enorm goed!
Dag 29: Do you like wearing liquid eyeliner?
Nee, echt niet! Ik kan daar echt niet mee omgaan. Nee, geef mij maar gewoon een eyelinerpen.

Hoe is de 30 day make-up challenge bij jouw gegaan?

Liefs,
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!