23 februari 2015

Treacle Moon bodylotion/handcréme Iced Strawberry Dream

Hoi allemaal!
Vandaag review ik de Treacle Moon bodylotion/handcréme Iced Strawberry Dream voor jullie! Deze heerlijk ruikende flesjes zijn te koop bij de Albert Heijn XL of via treaclemoon.nl. Ik kocht de mijne echter in Duitsland, daarom staat er ook een Duitse text op. Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder!

Geur: Het heeft een hele zoete aardbeien geur, waar je echt van houden moet. Ikzelf ben dol op zoete geuren.
 
Substantie: Het product heeft een dikke substantie, die heel goed te verdelen is. Je hebt voor je handen maar een klein drupje nodig, dus is dit product heel erg spaarzaam!
 
Verzorging: Deze bodylotion/handcréme verzorgt mijn huid heel goed. Ik gebruik elke dag een drupje op mijn handen, en ik heb geen last meer van een droge huid.
 
Prijs: €0,99 voor een kleintje en €3,95 voor een grote. Ik heb de kleine variant gekocht, omdat ik het eerst wou uitproberen (let op! Ik heb deze in Duitsland gekocht, dus de prijs kan in Nederland anders zijn! Overigens hebben ze de kleine variant helaas niet, maar wel de grote. De grote variant kost in Nederland €5,95)
 
Inhoud: In de kleine variant zit 60 ml en in de grote maarliefst 500 ml!
 
Getest op dieren: Nee, dit product is niet getest op dieren! Ook bevat het geen dierlijke producten.

Eindoordeel: Ik vind dit een hele fijne bodylotion/handcréme en ik heb er niks negatiefs op aan te merken. Oh toch wel, namelijk de prijs. In nederland vind ik €5,95 wel een beetje duur, maar gelukkig krijg je er wel een heel fijn (en vooral veel) product voor terug.
 
Kende jij dit merk al? Heb jij al een paar producten van dit merk?
 
See you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!