13 februari 2015

Essence Silky Touch Blush 20 Babydoll

Hoi allemaal!
Vandaag heb ik een review voor jullie over mijn lievelings blush, namelijk de Essence Silky Touch Blush 20 Babydoll. Ik gebruik deze blush (bijna) elke dag, en vond het daarom ook wel tijd voor een review. Kijk je mee?
 

Verpakking: Aan de verpakking kan je heel goed zien dat dit een budget blush is. Hij is transparant met zilveren letters. En in de blush zelf, is er een patroontje gekerft. Eigenlijk best wel saai, maar het gaat om het product zelf, niet om de verpakking.

Aanbrengen: De blush is heel erg makkelijk aan te brengen, maar welke blush is dat nou niet;)?

Houdbaarheid: De blush blijft heel erg lang op mijn wangen zitten. Ik doe het om circa 7.00 uur 's ochtends erop en 's avonds (als ik mijn make-up eraf haal) om 20.30 uur zit het nog perfect.

Finish: De blush heeft een licht glanzenden finish met subtielen glinstertjes.

 
Pigmentie: De blush heeft een goede pigmentie. Ik vind het fijn, dat deze blush niet té veel pigmentie heeft, omdat de kans dan groter is om met clownswangen rond te lopen.
 
Eindoordeel: Ik vind dat deze blush je geld echt waard is. De pigmentie is goed, hij blijft lang op je huid zitten en hij heeft een mooie finish. Een aanradertje! De Essence Silky Touch Blushes kosten €2,59 per stuk en zijn te koop bij o.a. Kruidvat. In de blushes zitten per stuk 5 gram. Dus daar kom je voorlopig wel mee uit!
 
Heb jij al ervaring met deze blush?
 
Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Hij ziet er inderdaad wel budget uit, maar de kleur is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik draag hem zelf iedere dag, tot nu toe heb ik nog geen blush gehad, die half zo goed is als deze!

      Liefs,

      Verwijderen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!