18 februari 2015

NOTD: P2 Last Forever 16 a little dream

Hoi meiden,

Vandaag heb ik een Nails Of The Day voor jullie! Ik was weer eens in Duitsland aan het shoppen, toen mijn oog op dit prachtige lakje viel. Hij is prachtig roze met een creamy finish. Ik besloot hem (ondanks de vele kleuren die ik al heb) mee te nemen, en toen ik thuis kwam besloot ik hem gelijk te testen, en er een artikeltje van te tikken. Kijk je mee?
Het is de P2 Last Forever 16 a little dream. Een mooie roze pasteltint! Voor deze leuke kleur heb ik €1,75 betaald, helemaal niet duur dus! 1 laagje was helaas nog niet dekkend genoeg, maar 2 laagjes wel. Op onderstaande afbeelding draag ik dus 2 laagjes nagellak. Een topcoat was niet nodig, hij is van zichzelf al zo glanzend!
 
 Ohh, door deze prachtige roze pasteltint heb ik zin in de lente en de zomer! Ik moet nog even wachten, wil deze beauty bij het seizoen passen;)
Wat ik ook heel erg fijn vid, is dat de kleur in het potje, precies matcht met de kleur op de nagels, zo maak je geen miskoop! Ik heb namelijk welleens gehad, dat de kleur in het potje feloranje was, en op mijn nagels koraal! Dat was wel heel erg vervelend.
 


Wat vindt jij van deze kleur?

Liefs<3

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!