4 februari 2015

Mijn nagellakstash


Hey meiden!
Vandaag laat ik jullie mijn nagellakstash zien! Omdat ik een tikkeltje nagellak verslaafd ben, heb ik heel erg veel lakjes. Ik heb er laatst zelf heel veel weggegooid omdat ze het niet meer deden! Benieuwd geworden? Kijk dan snel verder!

Note: Bij sommige lakjes (dat kan je zien aan 'No Name') weet ik de nummer niet, excuses daarvoor!


 Mini French Manicure setje van het merk Paris Memories
 Topcoats; Links So Me Gloss, Rechts Paris Memories transparent Top Coat (French Manicure)

Essence Colour & Go 103 Space Queen
 
 V.l.n.r. Essence Colour & Go 14 Rock Rebell, MAX Nails 85 Broadway Blue, Hema Long Lasting Nailpolish 835, Essence Wave Goddness 03 Have a Break*, Essence Colour & Go 146 That's What I Mint!, No Name (Action), Hema Nailpolish No Name.
 Links: Intertoys nagellak(uit een beautycase), Rechts: Keytè Nagellack 2 Cottan München***
 No Name (Áction)
 V.l.n.r. Miss Sporty No Number, Catrice 650 Goldfinger, Hema Nailpolish No Number
 V.l.n.r. Miss Sporty 133, Miss Sporty 133 (dezelfde;)), Max Nails 66 Gun Metal, NYC Rock Muse Smoky Topcoat 001 Rock Muse.
 Nivea Beauté Colour & Care 410 sparkling Rose, Essence Illumination Nail Polish 01 Mr. Frost*, Golden Rose Nail Lacquer 202***, Paris Memories (French Manicure)
V.l.n.r. La Femme Beauty Nail Varnish 23, No Name (Action), Essence Show Your Feet Toe Nailpolish 28 Pink Candy*, Miss Helen Nail Polish No Name**.
V.l.n.r. Hema Nailpolish 701 Fancy Yellow, No Name (Action), Essence Colour & Go 118 Little Miss Sunrise.
V.l.n.r. Intertoys nagellak (uit een beautycase), Essence Colour & Go 113 Do You Speak Love?, Essence Ready For Boarding 02 Beauty On Tour*, Essence Colour & Go 10 Ready For Action**, P2 Volume Gloss Gel Look Nailpolish 090 Red Lady***, Essence Colour & Go 92 Better Late Than Never**, Max & More No Name.
V.l.n.r. Paris Memories No Name, Boulevard Nailpolish (Wibra) No Name**, Essence Colour & Go 170 Beijos De Brazil, Essence Colour & Go 178 Hello Spring!


V.l.n.r. Essence Wave Goddnes 01 Loose Your Hart On The Board*, Hema Long Lasting Nailpolish 807, Hema Long Lasting Nailpolish 205, Catrice 030 Meet Me At Coral Island, P2 Volume Gloss gel Look polish 010 Little Princess***, NYC Expert Last Nail Polish 109 Permanent Pink, No Name (Action), Hema Wetlook No Name, Hema Duo Nailpolish No Name*, Essence Welcome To Miami 02 Pink Flamingo*, Max Nails 11 Pink, Paris Memories (French Manicure).
 
Dat was best een werk om alles opteschrijven ;)!
 
Heb jij misschien dezelfde lakjes? Hoeveel lakjes heb jij in jouw stash?
 
X,
 
*Limited Edition
**Oude collectie
***Uit Duitsland


2 opmerkingen:

  1. Mooie lakjes heb je! Ik heb er ook dubbel oeps. Ach die zijn wel mooi. Ik weet niet hoeveel ik er heb, ik denk heel veel!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!