2 februari 2015

30 day make-up challenge

Hoi allemaal!

Ik zocht laatst op internet naar mooie make-up plaatjes, vanwege een artikel. Maar inplaats van dat, vond ik de 30 day make-up challenge. En ik besloot om die gewoon te doen! In dit artikel geef ik je meer info over de 30 day make-up challege.



Deze 30 day make-up challenge is anders dan de andere, omdat je bij deze vragen over make-up beantwoordt. En aan het einde laat je een foto van jezelf zien met en zonder make-up. Dat ga ik helaas niet doen, omdat ik dat nog niet durf. Maak je geen zorgen hoor, ik durf wel zonder make-up selfie's te maken, daar niet van. Maar ik vind het niet zo fijn om mijn gezicht op mijn blog te zetten. Mijn excuses daarvoor.

But back on topic. Aan het einde van de maand februari, lees je al mijn antwoorden in een (speciaal) artikel.

Ga jij deze challenge ook doen? Of heb jij deze challenge al een keer gedaan?

Love,





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!