14 januari 2015

What's in my beautycase

Hoi meiden!

Vandaag laat ik je een kijkje in mijn beautycase (;)) nemen! In mijn beautycase bewaar ik mijn make-up die ik (in moment) het meeste gebruik. En dat is heel wat! Enjoy!

Dit is mijn beautycase. Hij is van het merk MANÓU en kostte €12.99. Het leuke aan deze beautycase is, dat je op slot kann draaien met een sleuteltje. Als versiering heb ik nog een kuikentje van loombands eraan gehangen.

Mijn make-up zit netjes (uhm...) in een blauw met witte polkadots etuitje. In dat etuitje zit in:
  • 3 verschillende soorten blush. De iets donkere variant van de Essence silky touch blush gebruik ik in de herfst en winter. De lichste (van de Essence silky touch blush) en de donkere (MAX mineral blush) gebruik ik in de zomer.
  • 2 mascara's. De Essence Lash Princess volume mascara en de P2 volume affair lash wonder mascara (deze heb ik gekocht in Duitsland). Normaal zit er maar 1 mascara in mijn beautycase, maar  de Essence Lash Princess is op en kan ik eigenlijk al in de prullenbak gooien (maar ik ben gewoon te lui om hem weg te gooien;)).
  • Een eyeliner pen. Deze gebruik ik natuurlijk om een mooie wing mee te zetten.
  • Witte oogschaduw van Miss Sporty. Deze gebruik ik voornamelijk voor mijn binnenste ooghoeken, dit zorgt er namelijk voor dat je er wakkerder uitziet.
  • Een lipstick van de Action. Ik heb deze gister gebruikt en was (again) te lui om hem bij de andere lipsticks terug te leggen.
  • Een BB cream. De mijne is van Garnier en deze gebruik ik om mijn oneffenheden een beetje te camoufleren.
  • En als laatste: een oogschaduwbasis! De mijne is van Essence, de I Love Stage eyeshadow base. Deze gebruik ik natuurlijk als basis voor mijn oogschaduw en/of eyeliner.

Dan zit er nog los in de beautycase:
  • Het MAX Nude Eyes eyeshadow palette. Deze gebruik ik om mijn ooglooks mee te creëren, alhoewel de pigmetie niet zo heel goed is, kan ik er prima mee overweg.

Dan zit er nog een kwastenetui in mijn beautycase. En daar zit in:
  • Een poederkwast. Deze gebruik ik eigenlijk niet, maar heb ik gewoon voor sier erin zitten. Voor als je het interesseert: ik heb hem van de Action.
  • Een oogschaduwkwast. Deze komt van de Kruidvat.
  • Wimperkam. Ook van de Action
  • Wenkbrauwborstel. Deze heb ik ook van de Action.
  • Een een blush kwast. Deze is van de Primark.
 
Wat zit er allemaal in jouw beautycase?
 
X,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!