21 januari 2015

Tag: Dit of dat?

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik de 'dit of dat' tag voor jullie! De bedoeling is dat ik uit 2 dingen in de categorieën  make-up, nagels, body, haar en fashion moet kiezen. Kijk je mee?

Bron

Make-up:

Blush
of Bronzer – omdat ik heel erg bleek ben en met bronzer op zie ik er (gek genoeg) nog bleker uit!

Lipgloss of lipstick – sowieso lipstick, omdat lipgloss zo vervelend plakt.
Eyeliner of mascara – omdat ik hele blonde wimpers heb.
Foundation of concealer  - ik vind dat als je foundation op hebt, het net lijkt alsof je een 'masker' ophebt.
Neutraal of kleur – moeilijke keus! Maar ik kies uiteindelijk toch voor neutraal, omdat dit draagbaarder is.
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw – zeker weten vast, omdat los zo onhandig is
Kwasten of sponsjes – ik kies voor kwasten, omdat sponsjes je make-up opzuigen. En zo verspil je heel veel make-up.




 
Bron
Nagels:

OPI
of China Glaze – ik heb er persoonlijk (helaas) geen ervaring  met deze merken, maar als het op collecties aankomt, vind ik dat OPI de mooiste heeft.

Lang of kort – ik heb al sinds groep 4 lange nagels en de keuze was daarom snel gemaakt! Ik vind lange nagels vrouwlijker staan als korte.
Acryl of natuurlijk – omdat ik best mooie nagels van mijzelf heb, kies ik voor natuurlijk.
Felgekleurd of donker – Eigenlijk zou ik voor pastel kiezen, maar dat staat er helaas niet bij. Dan kies ik gewoon voor donker, omdat dat heel erg stoer staat. Felgekleurd vind ik mooier voor jongere meiden.
Met nailart of zonder nailart – alleen duurt het zo lang om het te maken:(


Body:

Parfum of Bodyspray – omdat parfum langer blijft hangen dan bodyspray

Lotion of body butter – ik vind body butter te dik voor mijn huid.
Douchegel of zeep – ikvind douchegel makkelijker in gebruik dan een blok zeep.
Lush of andere merken– ik heb helaas geen ervaring met Lush.

Bron
Haar:

Krullend of stijl - ik vind krullend haar zo mooi! Jammer dat krullen bij mij er in no time weer uit zijn!

Knot of paardenstaart – makkelijker om te maken en ook wat sportiever dan een knotje.
Schuifspeldjes of clipjes – omdat clipjes nooit bij mij blijven zitten
Haarlak of gel – gel plakt te veel en het is ook niet zo mooi in lange haren.
Lang of kort – ik vind lang haar prachtig!

Licht of donker – ik vind licht blonde haren (ik ben goud blond) zo mooi! Jaloers op de meiden die deze haarkleur hebben!
Lok of pony – omdat ik nu een lok heb en hij bevalt me heel goed!
Los of vast – omdat los makkelijker en sneller in de morgen is.

 
Fashion: 
Spijkerbroek of joggingpak – ik voel me in een joggingpak zo lomp! Daarom een spijkerbroek.
Lange mouwen of korte mouwen –  nu lange mouwen, maar in de lente/zomer korte!
Jurken of rokken – ik houd van jurkjes!
Strepen of ruitjes – omdat ik een hele mooie plaidblouse heb.
Teenslippers of sandalen – moeilijk! Maar uiteindelijk kies ik toch voor sandalen, omdat .die fashionabler staan dan teenslippers.
Sjaals of hoedjes –  hoedjes ruïneren je kapsel, sjaals niet.

Oorknopjes of oorhangers – deze zijn makkelijker te combineren.
Kettingen of armbanden – kettingen staan mij gek genoeg niet, daarom kies ik voor armbanden

Hakken of platte schoenen – ze zijn zo mooi en meisjesachtig!
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen – geen van beide!

Jasje of vestje – staat iets sportiever dan een jasje.

 

Wil je de tag overnemen? Ga je gang! Je kan de tag ook in een reactie beantwoorden! En laat het me weten als je de tag overgenomen hebt, ik neem dan graag een kijkje:)
 
Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!