16 januari 2015

Deze dingen denk je als je ´s morgens wakker wordt en opstaat

Hey meiden❤️

Wat is 's morgens wakker worden toch een hele opgave. Tijdens het wakker worden schieten er verschillende dingen door je hoofd. Van 'wat moet ik vandaag aandoen?' Tot 'kan ik nog 1 keer snoozen?' En tijdens het nadenken schieten er nog veel meer dingen door je hoofd. Maar wat dan? Lees snel verder!

1. Ik ben zó moe. 

2. Kan ik nog een keer snoozen?

3. Ik heb vast en zeker veel concealer nodig om die wallen weg te krijgen. 

4. Waarom ging ik gister niet eerder naar bed?

5. Ik ga vanavond echt vroeg naar bed! Om 21.00 uur precies lig ik in bed. 

6. Ik moet echt opstaan. 

7. Oh shit, ik moet mijn tas nog inpakken. 

8. En mijn brood nog smeren. 

9. Ach ik koop wel wat op school. 

10. Wat moet ik nu aandoen?

11. Had ik gister maar mijn kleren klaargelegd.
 
 
12. Dat shirtje hebben mijn klasgenoten al zo vaak gezien. En die blouse kan ook niet meer. Kledingcrises!
 
13. En welke schoenen moet ik aandoen? Gympen of laarzen?

14. Gympen worden het.

15. Ik val zodadelijk in de les inslaap.

16. Wat?! Zó laat al? Stress!

*En als je dan bent opgestaan*

17. Waarom ben ik nou zo laat opgestaan? Nu moet ik me haasten!

18. Een shirt en spijkerbroek. Meer tijd om aan mijn outfit te spenderen heb ik gewoon niet. 

19. Snel, snel, snel!

20. Boeken en boterhammen in de tas en gaan! Ik eet wel een broodje op de fiets. 

21. Doei mam! Tot later!

22. Moet. Sneller. Trappen.

23. Toch nog op tijd op school!


Zijn deze punten herkenbaar vor jouw?

Liefs,
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!