7 januari 2015

30 facts about me

Hey meiden!

Vandaag heb ik de 30 facts about me 'tag' voor jullie! Ik heb tag in aanhalingstekens gezet, omdat ik het niet echt een tag vind. In een tag beantwoord je vragen en bij de 30 facts about me niet. Anyway... Jullie krijgen 30 feiten over mij te lezen, die eigenlijk een onzin zijn, maar dat maakt het allemaal weer leuk! Let's start!

1. Ik ben vrij klein, namelijk 1.52 m.
2. En daarom ben ik ook de kleinste van de klas.
3. Roze is mijn lievelingskleur.
4. Ik heb lenzen.
5. Ik had blauwe ogen tot ik 5 was, daarna kreeg ik groene ogen.
6. Ik heb 5 huisdieren.
7. Ik heb heel veel nagellak. Te veel zelfs.
8. En ook heel veel oorbellen.
9. Ik heb (aan beide kanten) 2 gaatjes.
10. Het 2e gaatje heb ik op mijn 11 laten schieten.
11. De eerste op mijn 4e.
12. Ik was op mijn 11e lipglossverslaafd en mijn klasgenoten werden daar gek van.
13. Ik heb lange nagels.
14. En ik heb ook nog nooit op mijn nagels gebeten.
15. Ik heb standaard koude handen.

16. Ik leer Rusisch op school.
17. Ik doe gymnasium.
18. Ik hou van de zomer.
19. Ik vind de winter alleen maar leuk als er sneeuw ligt.
20. Ik heb flauwe humor.
21. Ik heb schoenmaat 35/36.
22. Ik heb een iPhone 5.
23. Mijn eerste smartphone was een witte Samsung Galaxy Ace.
24. Ik houd mijn pen op een rare manier vast. De pen rust namelijk op mijn ringvinger en niet op mijn middelvinger.
25. Ik ben rechts.
26. Maar ik draai flessen open met links.
27. Ik haat water met koolzuur.
28. Mijn lievelings beautyproduct is de Essence Long Lasting Lipstick nummer 13 Love Me.
29. Ik raak altijd mijn haarelastiekjes en bobby pinns kwijt.
30. Bij de Mc Donalds bestel ik (bijna) standaard een Big Mac menu.

Welke feiten vindt jij herkenbaar? Wil je de tag overnemen of in een reactie beantwoorden? Graag zelfs!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!