15 december 2014

What's in my bag tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik de what's in my bag tag voor jullie! Deze tas sleep ik momenteel overal  mee naar toe. Het is 1 van mijn lievelings tassen! Benieuwd geworden wat ik zo in mijn tas heb? Lees dan snel verder!

Waar heb ik de tas gekocht?
De tas is van H&M en heeft €19,99 gekost. Ik had hem eigenlijk voor school gekocht, maar toen mocht ik hem niet meer meenemen. Die reden doet er eigenlijk niet toe. Anyway, ik ben mega blij met mijn tas!

Ik maak de foto's met mijn telefoon, daarom ligt hij er niet bij
 
Wat zit er allemaal in mijn tas?
Natuurlijk mijn portemonnee en telefoon. Verder zit er mijn make-up etui in de vorm van een varkentje erin. Daar zit in: een spiegeltje, zodat ik altijd kan checken hoe mijn haar zit Een proef versie van een nachtbril, omdat 's avonds de felle lichten van de auto's pijn aan mijn ogen doen. Zo'n brilletje zit er misschien raar uit, maar het helpt wel! Een klein borsteltje, zodat ik mijn haar kan borstelen als het in de knoop zit. Ook heb ik een haarelastiekje bij me, voor als mijn haren irriteren. 3 lippenbalsems, om droge lippen tegen te gaan natuurlijk:) Een lipstick, die ik in moment vaak gebruik. 2 lipglossen, 1 in de vorm van een poppetje en de ander is normaal. Een pen, maar gek genoeg heb ik nooit papier bij me. Een zonnebril, ook nu de zon (bijna) niet meer schijnt heb ik deze bij me, omdat hij standaard in mijn tas zit. En als laatste zit er deodorant in mijn tas.
Dit zit er allemaal in mijn make-up tas

Als ik alleen maar 3 dingen mee mocht nemen, dan nam ik mee...
Mijn portomonnee, zodat ik wat kan kopen als het nodig is. Mijn telefoon, zodat ik iemand kan bellen als het nodig is en natuurlijk voor als ik me verveel. En als laatste een lipbalm, omdat ik vrij droge lippen heb.

Have a nice day<3

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!