31 december 2014

Mijn top 5 fijnste beautyproducten

Hey girls,

Vandaag een artikel over mijn top 5 fijnste beautyproducten. Het duurde best lang om een lijstje te maken, omdat ik zo veel beautyproducten fijn vind. Maar uiteindelijk is het toch gelukt. Enjoy!

Essence Lash Princess Volume Mascara
 
 

De Essence Lash Princess Volume Mascara vind ik een hele fijne mascara, omdat hij mijn wimpers veel volume geeft en mooi zwart maakt. Ik heb al eens eerder een review over deze mascara geschreven en deze kan je hier bekijken. De mascara heb ik samen met een eyeliner voor €3,59 gekocht. Zonder de eyeliner kost hij €3,39.

Balea soft&clear nachtcrème 

Deze fijne nachtcrème voor een onzuivere huid heb ik in Duitsland bij de DM gekocht. Hij kost €1,85 en werkt super! In de crème zit zink en salicylzuur, wat puistjes en mee-eters verminderd. Dus als je eens een keer in Duitsland bent, neem deze dan zeker mee!

Dove purely pampering bodylotion met amandelmelk en hibiscus geur 

 
Deze bodylotion heb ik voor ongeveer €2 bij de Action gekocht, alleen ik weet niet zeker of ze hem nog hebben. Anders kan je hem bij de Kruidvat voor €7,15 kopen. Hij trekt echt mega snel in en ruikt ook nog eens lekker. Nadat de bodylotion is ingetrokken voelt je huid super zacht aan. Hij is je geld echt waard!
 
Essence longlasting lipstick 13 Love me 
 
Dit vind ik een hele mooie my lips but better kleurtje. De pigmentie is heel goed en hij blijft ook redelijk lang zitten. Daarom is hij perfect voor een etentje of gewoon naar school of werk. . De lipstick heeft maar €2,29 gekocht, budgetproof dus!
 
Borstel tegen statisch haar 
 
Deze borstel heb ik nog niet zo lang in mijn bezit, ik heb hem namelijk op 5 december gekregen. Daarom weet ik niet waar mijn moeder hem heeft gekocht en hoeveel hij kostte. Maar lets come to the point. Deze borstel werkt echt perfect tegen statisch haar, omdat hij met warmte werkt. Ook is hij heel makkelijk schoon te maken,je hoeft alleen maar het knopje aan de bovenkant in te drukken en het borstelgedeelte is eraf. Dan kan je de borstel met een sopje schoonmaken.
 
Wat is jouw top 5 fijnste beautyproducten?
 
Ik wens jullie allemaal alvast een geukkig nieuwjaar! Tot in 2015<3
 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!