31 december 2014

Gelukkig 2015!

Hallo lieve meiden,

Wat heeft My Beautycase in de laatste paar maanden van 2014 veel bereikt! En dat komt allemaal door jullie, lieve volgers! Jullie zijn de reden, dat ik door ga met schrijven. Als ik elke keer een leuke reactie van jullie lees, word ik zo blij! Ik ga zeker weten door in 2015! En ik hoop ook dat jullie mij nog blijven volgen.

Ik wens jullie alvast een gelukkig en gezond 2015! Eet lekker veel oliebollen, maak er een goed einde én begin van en heb heel veel plezier. Tot in 2015!


8 opmerkingen:

  1. Hee jij ook gelukkig nieuw jaar!! Ik vind je blog echt heel leuk :) Ik ben net gisteren ook een blog begonnen en kwam jouw reactie tegen op een artikel over hoe je precies een blog moet maken en zo ben ik hier terecht komen. Ziet er echt heel mooi uit en je hebt ook echt hele leuke posts!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je super leuke reactie! Hoe heet jouw blog? Ik ben heel erg nieuwsgierig geworden!

      Verwijderen
  2. http://themakeupjourney.blogspot.nl
    Hij is nog niet echt af hoor, ik snap ook nog niet alles over hoe je iets in een bepaalde kleur krijgt enzo dus de layout is nog niet super mooi maarja hij bestaat ook nog niet eens 24 uur ;) Hij is wel in het engels, ik hoop dat dat geen probleem is, maar ik vind in het engels schrijven gewoon leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een reactie achtergelaten op je blog!

      Verwijderen
  3. en het lettertype op de about me pagina krijg ik niet gewijzigd, weet jij toevallig hoe dat moet??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Huh? wat raar. Misschien moet je even naar 'Sjabloon bewerken' gaan en dan op 'bewerken'. Ga dan naar 'Geavanceerd' en dan moet je overal dezelfde lettertype kiezen. Ik hoop dat het duidelijk is!

      Liefs & veel succes!

      Verwijderen
    2. ughh het lukt niet :( ik probeer het morgen wel weer en anders delete ik gewoon de pagina en doe het opnieuw, misschien dat hij het dan wel doet... in ieder geval bedankt :)

      Verwijderen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!