26 december 2014

Christmas tag

Merry christmas girls<3

Omdat het 2e kerstdag is, vond ik het wel passend om een christmas tag te schrijven. Ik heb wel een vraag veranderd, omdat het nu al kerst is. Kijk je mee?

Bron

Wat is jouw favoriete kerstliedje?
 Last christmas van Cascada! Ik vind dit zo'n gezellig liedje en het brengt me helemaal in de kerstsfeer!
 
Wat is jouw favoriete kerstfilm?
Een echte klassieker, namelijk Home Alone! Ik word er ieder jaar nog vrolijk van!
 
Wat stond bovenaan je kerstverlanglijstje?
Een nieuwe schooltas! En ik heb deze ook gekregen! Benieuwd geworden? Ik heb de Dakine Valet Highland gekregen en ik ben er nu al verliefd op! Ik moet wel zeggen dat de kleuren van de tas in het echt mooier zijn als op de foto.
 
Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?
 Eigenlijk heel erg simpel; een winged eyeliner met een rode lippen. Ik hou niet zo van al die poespas, gewoon een simpele, mooie look vind ik genoeg! Maar mijn nagels krijgen natuurlijk wel een speciaal kleurtje! Op dit moment draag ik een zilver Rimmel lakje met veel glitters, want met de kerst mogen mijn nagels natuurlijk wél opvallen!
 
Wat draag je het liefst tijdens de kerst? 
Iets moois en feestelijks. Gister (bijvoorbeeld) droeg ik een plaidblouse met een zwarte broek en zwarte hakken. Vandaag draag ik een mijn witte fluffy trui (waar overigens een glittertje in verwerkt is) met een donkere spijkerbroek en zwarte hakken.  

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?
Als er sneeuw zou liggen, zou ik het liefst in de sneeuw spelen met mijn broertje. Maar helaas is er geen sneeuw en zit ik nu met warme chocolademelk binnen (wat absoluut niet verkeerd is hoor!).

Hoe ziet je ideale kerst eruit?
Met mijn familie gezellig eten en veel plezier hebben. En natuurlijk veel cadeautjes geven en krijgen!
 
Wat doe jij met kerst dit jaar?
Gister was ik uiteten en vandaag komen mijn opa, oma, tante en oom voor een gezellig diner. Ik heb er zin in!
 
Heb je een echte of neppe kerstboom?
Een echte en een neppe! In de woonkamer staat de echte boom en in de hal staat de neppe boom.
 
Wat voor kleur ballen zitten er in de bomen?
In de echte boom zitten witte ballen en in de neppe zitten er roze en witte ballen. Dit komt omdat we eerst de neppe boom helemaal hadden opgetuigd, en toen waren er niet meer genoeg roze ballen over voor de echte boom.
 
Je kan deze tag natuurlijk overnemen! Ook kan je de vragen in een reactie beantwoorden.
 
Merry christmas!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!