12 december 2014

5 problemen die iedereen met kleine voeten herkend

Hey meiden❤️

Dit keer een artikel voor de meiden, waaronder ikzelf, met kleine voeten onder ons! Want kleine voeten kunnen (bij wijze van) heel vervelend zijn. Het komt namelijk vaak voor dat een paar hakken te groot is en er geen kleinere maat meer is, of dat iedereen je schoenmaat schattig vindt. Wat nog meer de typische problemen van kleine voeten zijn? Lees dan snel verder!


1. Schoenen kopen is een hele opgave
Probeer maar als maat 36 je niet past een kleinere maat te vinden. Tuurlijk kan je bij de kinderafdeling kijken, Maar meestal zijn die net te klein.

2. Schoenen lenen is lastig
Bij mij is het zo, dat al mijn vriendinnen een grotere maat dan ik hebben. Ik heb maat 35/36 en mijn beste vriendin heeft maat 41/42. Dat is wel een heel erg groot verschil!

3. Mensen vinden jouw schoenmaat schattig
Wat, o wat lieve meiden, is er zo bijzonder aan een kleine schoenmaat? Kan iemand dit alsjeblieft uitleggen? Zolang er nog gewoon maat 36/37 wordt verkocht is het niet bijzonder.
 
4. Sloffen die te groot zijn
Sloffen zijn bijna altijd wel in zulke „tot en met maten”. Dus bijvoorbeeld van maat 36 tot en met 38. Een nadeel voor meiden die maat 36 hebben, is dat die sloffen altijd te groot zijn. En dus kan je er nog dikke sokken in aan, wat meestal niet lekker zit. En ja ook hier kan je naar de kinderafdeling gaan, maar meestal hebben ze daar Hello Kitty of Barbie sloffen.
 
5. Kleine maten zijn zo uitverkocht
Je hebt de schoenen van jouw dromen gevonden! Snel zoek je jouw maat en dan kom je tot de conclusie dat ze die niet meer hebben. Dit is echt flink balen, maar ook een heel klein voordeel, je bent dan niet de einige met een kleine schoenmaat!

Wat vindt jij vervelend? En wat is jouw schoenmaat?

Xoxo,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!