22 december 2014

5 problemen die iedereen met grote voeten herkend

Hoi meiden!

Omdat ik al een versie voor de meiden met kleine voeten heb gepubliceerd, vond ik het ook wel leuk om een versie voor de meiden met grote voeten te maken. Wat grote voeten hebben natuurlijk ook zo zijn problemen;) Enjoy!
 

Ikzelf heb kleine voeten, dus daarom heb ik een beetje op internet rondgesnuffeld om uit te vinden wat nou de typische grote problemen zijn.

1. Schoenen lenen is lastig
Je vriendinnen hebben allemaal een veel kleinere maat dan jou. En dat is heel erg jammer als je vriendin een perfect paar hakken in haar kast heeft staan. 

2. Mensen die je schoenmaat groot vinden
„Huh, heb jij maat 41? Wat groot!” Ja ik heb inderdaad maat 41, maar dat is heel toevallig een normale Nederlandse maat. Misschien niet standaard, maar tenminste normaal.

3. Iedereen staan altijd op jouw tenen
En daarom zijn ze ook bijna standaard bont en blauw.

 
4. In de uitverkoop zijn er nooit leuke schoenen te koop
Want alle leuke schoenen zijn net te klein en die bruine laarzen zijn nou niet echt bepaald mooi. Hetzelfde is ook als je (niet in de uitverkoop) de schoenen van je dromen tegenkomt. En dan is het heel vervelend als ze je maat niet hebben. 

5. Er kan minder in je koffer 
Omdat je grote schoenen hebt, nemen die natuurlijk ook meer plaats in dan kleine schoenen. Daardoor kan je minder meenemen op vakantie. Vervelend!

Wat vindt jij vervelend? En wat is jouw schoenmaat?

Liefs💕

Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!