1. Heb je huisdieren?
Ja, ik heb in totaal 7 huisdieren. 2 honden, Pim en Disney. Pim is een 3 jaar oude, zwart-bruine Dwergteckel en Disney is een 4 jaar oude, grijs-witte Bearded Collie. 2 cavia's, Yankee en Doodle. Yankee is oranje met wit en Doodle is zwart met wit met een klein oranje vlekje op zijn billen. Ze zijn beide 9 maanden oud. 1 hamster, Pip-Muiys (ik houd van moeilijk gespelde namen, vraag me niet waarom;)). Zij is zwart met witte voetjes en bijna 2 jaar. En ook nog 2 goudvissen, (heel cliché) Jip en Janneke. Helaas weet ik niet hoe oud ze zijn.

2. Noem de drie dingen die het dichtste bij je zijn?
Mijn laptop, Pim;) en mijn telefoon.

3. Hoe is het weer nu?
Het regent en het is steenkoud.

4. Heb je je rijbewijs? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee, ik heb geen rijbewijs en heb ook nog nooit een ongeluk gehad.

5. Hoe laat was je vanochtend wakker?
Om 06:25, omdat ik naar school moest.

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Vanochtend, omdat ik me zo slaperig voelde en wakker wilde worden.

7. Wat is de laatste film die je hebt gekeken?
De Sint op 5 december. Best wel een leuke film!

8. Wat staat er in je laatste smsje?
Ik sms bijna niet meer, maar het laatste wat ik gestuurd heb is 'Oké, thanks', naar mijn beste vriendin

9. Wat is je ringtone?
'Oude telefoon' van iPhone zelf, zoals bijna iedereen.

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja, in Duitsland en België. Ik ben een huismus, dus daarom ben ik maar in 2 andere landen geweest.

11. Houd je van sushi?
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit sushi gegeten.

12. Waar doe je boodschappen?
Jumbo, Supercoop, Aldi en Lidl. Vraag me niet waarom in zoveel verschillende winkels.
13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Ja, 1 keer. Omdat ik de dag voor een super belangrijk proefwerk niet kon slapen.

14. Hoeveel broers en/of zussen heb je?
Ik heb 1 klein broertje van 5 jaar oud.

15. Heb je een computer of laptop?
Ik heb een laptop, een Acer.

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
Ik word 14!

17. Draag je een bril of lenzen?
Een bril en lenzen;) Maar in het algemeen draag ik vaker mijn lenzen, ik heb mijn bril alleen maar om 's avonds tv te kijken en voor in het Weekend.

18. Verf je je haar?
Nee, ik had vroeger toen ik 12 was wel highlights, maar daar heb ik veel problemen mee gehad. Ze waren namelijk groen geworden door het zwemmen en daarom moest ik het met tomatenketchup wassen. Ik raad het niemand aan! Nu zijn ze er gelukkig uit.

19. Wat ben je van plan vandaag te doen?
Niks! Tv kijken en relaxen-

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Uhm... Dat weet ik niet meer!

21. Wat is je favoriete pizza beleg?
Salami en kaas.

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Liever een cheeseburger, een hamburger vind ik zo droog.

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Ja, vaak zat. Op verjaardagparties met vriendinnen en natuurlijk met Oud&Nieuw!

24. Wat is de kleur van je ogen?
Groen. Maar vroeger (tot ik 5 was) waren ze blauw, daarna zijn ze in groen veranderd!

25. Kun je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?
Ja, Coca Cola is veel zoeter als Pepsi en daarom vind ik Pepsi ook lekkerder.
Iedereen dit deze tag over wil nemen, kan dat natuurlijk doen! Je kan natuurlijk ook de vragen in een reactie beantwoorden!
Liefs,