28 november 2014

Tag: It´s weekend!

Hoi meiden!
 
Ik kwam deze leuke tag tegen op teddlicious.nl. Dus ik besloot hem over te nemen. En omdat het weekend is vond ik het ook wel heel erg passend!
 

1. Heb jij op zaterdag en zondag weekend of heb je op andere dagen vrij?

Ik heb op zaterdag en zondag weekend, omdat ik natuurlijk nog op school zit. Maar af en toe heb ik ook maandag of vrijdag vrij en dan heb ik langer weekend.

2. Hoe laat sta je op in het weekend?

Ik slaap graag uit, dus daarom wordt ik vaak om ongeveer 10.30 uur wakker. Maar het komt ook welleens voor dat ik iets te lang uitslaap en dan om 12.00 uur wakker word.

3. Hoe ontbijt je in het weekend?

Heel simpel, met een doodnormale boterham met kaas of hagelslag. En dan een glas melk erbij, niks bijzonders.

4. Hoe ziet jouw weekend er meestal uit?

In het weekend schrijf ik mijn artikelen, gemiddeld  2 tot 3 artikelen op een dag, zo heb ik een lekker voorraadje, zodat jullie nooit zonder komen te zitten;) Ook leer ik voor s.o's en proefwerken en ga (meestal) zaterdag's nog even shoppen.

5. Wat doe je het liefst in het weekend?

Uitslapen, bloggen en shoppen. Uitslapen, omdat dat gewoon heerlijk is en zodat ik weer nieuwe energie voor maandag krijg;) Bloggen, omdat het 1 van mijn hobby´s is. En wie vindt een hobby nou niet leuk om te doen? En shoppen, omdat dat ook gewoon geweldig is. En dat dan je dag helemaal goed is als je een perfect item heb gekocht.

 
6. Wanneer plan jij je activiteiten voor het weekend?

Meestal plan ik dingen op zaterdag, omdat zondag voor mij een pyjamadag is. Maar het komt ook voor dat ik helemaal niks plan.
 
7. Ben je ook bezig met school in het weekend?

Als er proefwerken of s.o's op de planning staan wel, maar huiswerk maak ik nooit in het weekend, omdat ik alles al op vrijdag af krijg.

8. Hoe laat ga je naar bed in het weekend?

Dat is heel erg verschillend. De ene keer lig ik er al met 22.00 uur in, de andere keer om 23.45 uur. Nu heb ik zo´n priode, dat ik bijna elk weekend om 23.45 uur in bed ig (vaak ook nog later). Maar op zondag ga ik wat vroeger naar bed, omdat ik morgen dan naar school moet.

Je kan deze tag ook in de reacties beantwoorden, heel graag zelfs! Als je een eigen blog hebt, zal ik hel heel leuk vinden als deze tag ook op jouw blog komt te staan!

Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!