26 november 2014

Max&More Nude Eyes Eyeshadow Palette

Hi meiden!

Ik ben vandaag naar de Action geweest en toen zag ik in het make-up schap een kleine oogschaduw palette liggen. Er zijn 5 soorten, voor blauwe ogen, groene ogen, bruine ogen, een nude variant en de smokey eyes variant. Per stuk 0,79 cent. Ik vond de nude variant het mooiste, dus daarom heb ik die meegenomen. En omdat ik de moeilijkste niet ben besloot ik hem voor jullie te reviewen.

 

 

Kleuren: Er zijn 12 kleuren, in verschillende bruin, roze en geel tinten.


Pigmentie: De pigmentie van de lichte kleuren is wel goed, maar niet de aller allerbeste. Vooral nummer 1, 2 en 6 vind ik heel slecht. Maar bij de donkere kleuren is de pigmentie wel goed



 

Aanbrengen: De oogschaduws brengen makkelijk aan.

Resultaat:  Het resultaat is wat je van een oogschaduw kent.

Houdbaarheid: De oogschaduws brokkelen niet onder je ogen, wat wel fijn is. En ze blijven ook lang zitten.

Getest op dieren: Nee! Dit palette is niet getest op dieren!

Eindoordeel: Wat ik het beste vind aan dit palette, is dat het niet getest is op dieren! Ook zijn de kleuren heel mooi, maar de pigmentie is van de lichte kleuren(dus de bovenste rij) is wat minder goed dan de donkere bruine tinten. Maar wat wil je voor 0,79 cent?!
Wil je een super budgetproof palette en maakt de pigmentie je niet zoveel uit? Dan raad ik je deze aan, maar je kan beter meer geld uitgeven voor een pallete met een normale pigmentatie. Tja... Goedkoop is duurkoop.

Heb jij dit palette ook? Wat vindt jij van dit palette?

Until next time girls<3

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!