10 november 2014

Action Max&More lipstick in de kleuren Candy Floss en Pretty Pink

Hoi allemaal!

Ik was een beetje tussen mijn make-up spullen aan het neuzen, toen ik deze 2 lipsticks van de Action vond. Aangezien ze nog in de verpakking zaten, besloot ik ze te reviewen. De lipsticks zijn per 2 te koop en ze kosten 99 cent.


Kleur: Candy Floss is roze, maar hij neigt wel een beetje naar de oranje kant. Pretty Pink is een felle roze kleur.
 
Aanbrengen: Het aanbrengen gaat de eerste keer een beetje stroef, maar de tweede keer gaat wel wat makkelijker.
 
Houdbaarheid: De lipstick overleef als je wat drinkt, maar de bekende ´lipstick rand aan je glas´ is aanwezig. Als je wat eet, vervaagt de lipstick.
 
Resultaat: De lipstick droogt mat op.

Links: Candy Floss      Rechts: Pretty Pink
 
Eindoordeel: Ik vind dit fijne matte lipsticks, omdat ze (zoals de meeste matte lipsticks niet doen) makkelijk aan te brengen zijn. Alleen vind ik het wel jammer dat Candy Floss naar de oranje kant neigt, omdat ik oranje lipstick niet zo heel mooi vind.

                Candy Floss

                    Pretty Pink    
 
(als je goed kijkt zie je dat Candy Floss donkerder is)

Heb jij dezelde lipsticks of lipsticks uit deze serie? Hoe vindt jij ze?

Until the next post girls<3




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!