14 november 2014

How to: Vintage roosjes nail art

Hoi meiden!

In deze tutorial laat ik je zien hoe ik schattige vintage roosjes maak, het is helemaal niet moeilijk om te doen en je bent na hooguit 2 minuten al klaar met je eerste nagel!

   Bron


Wat heb je nodig?
  • Base coat(optioneel)
  • Top coat(optioneel)
  • Donkerroze nagellak
  • Lichtroze nagellak
  • Groene nagellak
  • Dotting tool (een soort pen met aan beide kanten balletjes, aan de ene een klein balletje en aan de andere een iets grotere) of als je dit niet hebt een tandenstoker of een oude balpen.
Natuurlijk kan je ook andere kleuren gebruiken!

 

V.l.n.r. Essence 146 that´s what i mint!, Essence 170 beijos de brazil, Essence 01 loose your heart on the board, Hema long lasting nailpolish 807, So Me gloss nail varnish
 
 
Stap 1:
 

 
Stap 2:

 
Stap 3:
 
 
 
Stap 4 en 5:
 

 
(sorry dat ik mijn hand op sommige foto´s heb verplaatst)


Stappenplan:
  1. Lak je nagels met een base coat(dit zorgt ervoor dat je nagels niet verkleuren) (optioneel).
  2. Daarna lak je je nagels met een basiskleur.
  3. Als je basiskleur goed gedroogd is, begin je met het maken van de basis van de roos. Maak met de donkerroze nagellak een rondje(dit moet niet netjes!)
  4. Als het rondje ook goed gedroogd is kan de je blaadjes maken.Dit doe je met groen. Je kan kleine driehoekjes maken of stipjes, ikzelf vind stipjes mooier. Maak zo´n 2 á 3 blaadjes.
  5. Wanneer de blaadjes ook droog zijn kan je in het midden van de basis van de roos met de lichte kleur roze 1 á 2 kleine(!) stipjes maken.
  6. Laat alles goed drogen en finish je nail art met een laagje topcoat(optioneel).
Wat vindt jij van deze roosjes? Vond jij het moeilijk? En welke kleuren heb jij gebruikt?

See you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!