17 november 2014

Hoe te combineren: Warme truien

Hoi girls<3

Lekkere warme truien zijn best wel moeilijk te combineren, je wil dat het er casual uitziet, zonder dat je er uitziet als een sloddervos. Ook zijn er teveel opties om uit te kiezen! Weeet je het even niet meer? Ik heb 4 stelletjes uitgezocht en wil ze graag met jullie delen.

Eerst even een algemene tip:

Boven wijd, onder strak
Als je een warme trui draagt(die meestal vrij groot en wijd zijn) kan je het beste er een skinny jeans onder dragen en geen boyfriend jeans. Zo past alles mooi bij elkaar en zie je er niet uit als een sloddervos. Hetzelfde is als je een wijde jeans (dus bijvoorbeeld een boyfriend jeans) met een strak t-shirt draagt. Het staat gewoon mooier.

Nu komen de echte combineertips!

Grijze trui, zwarte jeans
Ik vind dit heel erg leuk staan! Het wordt niet te saai en het staat lekker casual. Met een paar stoere laarzen eronder is je outfit perfect. Makkelijker kan niet?!

Trui: H&M €29,99, Jeans: H&M €19,99
 
 
Trui met drukke print en een lichte jeans
Een trui met een drukke print kan meestal too much worden, maar als je de rest van je outfit rustig laat (geen statement ketting omdoen etc.) kan het niet zoveel kwaad;)
 


 
Trui: H&M €29,99, Jeans: H&M €19,99
 
 
Pastel trui met donkere jeans
Pastel truien zijn super makkelijk te combineren. Ikzelf vind dit setje mooi, maar met een zwarte jeans staat staat ook niet gek. Alleen vind ik het met een lichte jeans niet zo mooi, voor mij is dat dan iets te licht.
 
 

 

 
Trui: H&M €19,99, Broek: H&M €9,99
 
Met een blouse eronder
Het zogenaamde codewoord voor deze herfst/winter is laagjes! En wat zit er nou warmer dan laagjes? Een leuke combinatie is een trui met een blouse eronder. Vouw het kraagje van de blouse naar buiten en you are ready to go!
 


 
Trui: H&M €19,99, Blouse: H&M €29,99, Jeans: H&M €19,99
 
Dit waren mijn tips en combinaties voor truien. Mijn favoriet is toch echt wel de pastel trui, ondanks dat ik er zelf nog geen heb. Ik hoop dat daar snel verandering in komt!
 
Hoe combineer jij jouw trui het liefst? Wat is jouw favoriet?
 
X,

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!