7 november 2014

11 problemen die lenzendraagsters herkennen

Hey allemaal<3

Ik heb al een versie voor de brildraagsters gemaakt, maar ik vond het natuurlijk ook leuk om een versie voor de lenzendraagsters te maken! Ikzelf heb ook lenzen en ik weet hoe irritant die dingen kunnen zijn! Dus bij deze; 11 problemen die lenzendraagsters herkennen!


                                                                            Bron


1. Als je je lens verkeerd om in je oog hebt gedaan, doet dit best wel veel pijn. Ik vind het dan heel lastig om de lens weer uit te krijgen, omdat ik mijn oog dichtknijp van de pijn.

2. Soms ga je heel erg tranen waardoor je mascara uitloopt.

3. Als je een lens niet inkrijgt is dit zo vervelend. Vooral als je haast hebt vind ik dit heel erg vervelend!

4. Of als je s´avonds doodmoe je lenzen wilt uitdoen en je ze niet uitkrijgt, argh!

5. En maandlenzen schoonmaken is ook zoiets, ze verschuiven de hele tijd als je ze over je handpalm wrijft en dan moet je dit ook nog ongeveer 20 seconden doen. En in de combinatie van punt 2 of 3 is het super irritant!

6. Als je je lenzen indoet en je lenzenvloeistof per ongeluk in je mond komt. Bah!!

7. Als je je eyeliner scheef of niet mooi zet moet je eerst je lenzen uitdoen voordat je het weg kan halen. Ikzelf probeer het super voorzichtig met een wattenstaafje eraf te halen, omdat ik gewoon te lui ben om mijn lenzen weer uit te doen. Maar wees eens eerlijk, doe jij dit ook niet?

8. Je kan niet zwemmen met je lenzen, omdat dit heel slecht is voor je ogen. Met gevolg dat je in het zwembad niks ziet. Ikzelf heb links -4.25 en rechts -3.75 en in het zwembad kan ik nog redelijk zien, maar het lijkt me wel heel vervelend voor de meiden die (bijvoorbeeld) -6.00 hebben!

9. Je moet eerst je lenzen uitdoen voordat je kan douchen. Want ja met lenzen douchen is super slecht.

10. Als je niet weet of je je lenzen heb omgewisseld of niet. Argh! Ik kan dus daar echt ├║ren over nadenken.

11. Als je in slaap valt met je lenzen. Ik heb dit gelukkig nog nooit gehad, maar ik heb gehoord dat je de lenzen daarna moeilijk uitkrijgt en dat je daarna droge ogen hebt. Als je een half uurtje tot een uurtje per ongeluk in slaap valt is dit niet zo erg, maar als je dit een hele nacht doet is het wel slecht.

Lenzen zijn misschien wel irritant, maar ze hebben wel heel veel voordelen. Bijvoorbeeld: Je hebt geen vervelende regendruppels op je lenzen en sporten is ook handiger met lenzen in.

Welk punt vindt jij het meest irritant? Wat vindt jij fijner, een bril of lenzen? En wat is jouw sterkte?

Until next time girls!

(Deze post is niet bedoeld om niet lensdraagsters  bang te maken)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!