5 november 2014

11 problemen die brildraagsters herkennen

Hallo meiden!

Net zoals veel meiden heb ook ik een bril. Maar een bril hebben is zo makkelijk nog niet! Er zijn zoveel problemen(oké de meeste zijn misschien wel een first world probleem) die brildraagsters hebben. Ik heb er 11 verzameld en dit zijn ze.

  Bron

Ikzelf draag vaker mijn contactlenzen dan mijn bril, maar als ik dan een keer mijn bril in het weekend op heb, irriteer me dood aan deze dingen:
                                                                          
1.Als het regent zie je niks meer, omdat er regendruppels op je glazen zitten.

2.(Plakkerige) lipgloss, harde wind en brillenglazen gaan absoluut niet samen. Door deze combinatie zie je binnen een mum van tijd overal lipgloss strepen op je glazen. Daardoor komen we op de volgende punt:

3.Je bril wordt zó snel vies! Heb je dan niet regendruppels of lipgloss op je glazen, zit er wel iets anders op je glazen. Intensief sporten met een bril op is een hel.

4.Als je van buiten naar binnen gaat beslaan je glazen binnen no time. Waardoor je 30 seconden(of misschien iets langer) niks ziet.

5.Als je iets warms drinkt, is de kans dat je glazen beslaan 99,9%

6.Je moet een speciale zonnebril op sterkte hebben. Want als je een normale zonnebril opzet zie je niks en een zonnebril over je bril heen ziet er raar uit.

7.Als je op de bank met je bril op in slaap valt, slaapt dit alles behalve comfortabel. Ik heb dit gelukkig nog niet zo heel vaak gehad, maar ik raad het echt niemand aan!

8.Je bril die continu afzakt. Ik haat dit zó erg!

9.Als je mascara op hebt gedaan en je wimpers je glazen raken. Ugh...

10.Als tijdens LO  een bal tegen je bril aan krijgt. Dit doet echt zo veel pijn! (voor de niet brildraagsters onder ons: de pijn voelt ongeveer hetzelfde als je je kleine teen stoot).

11.Een t-shirt uitrekken als je ook nog je bril ophebt is geen goed idee. Of je doet jezelf pijn, of je krijgt je t-shirt niet uit, of je zit met je bril vast in je t-shirt.

Wat vindt jij het meest irritant? Heb je ook nog een ander probleem?

1 opmerking:

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!