21 november 2014

10 geluksmomentjes

Hallo meiden!
Iedereen heeft wel eens een pechdag, je bent met de verkeerde been uit bed gestapt, je lievelings broek zit in de was en tot overmaat van ramp mis je ook nog eens je bus. Maar je hebt ook heel vaak (kleine) geluksmomentjes, zoals een goed cijfer voor dat moeilijke proefwerk, perfect gelakte nagels en en en? Lees snel verder!

 Bron

Want deze dingen zijn echt ware geluksmomentje...

1. Uit kunnen slapen op een schooldag, omdat je vrij bent.
Dit vind ik zó fijn! En dan de gedachte, dat iedereen allang op school zit en jij pas wakker wordt.

2. Nieuwe schoenen/tas/kleren.
Als ik iets nieuws heb wil ik het het liefst elke dag aandoen, maar dat kan natuurlijk niet, omdat het ook gewassen moet worden.

3. Je haar die perfect zit.
Oh wat ben ik toch blij als ik een keer een good hair day heb! Ik wil er dan het liefst de hele dag naar staren.

4. Een leuke shopsessie met je vriendinnen of je moeder.
En dan de volgende morgen je nieuwe item(s) aandoen. Al zal je bankrekening er niet zo blij van worden.

5. Geld in je tas vinden, waarvan je het niet wist dat het erin lag.
En daarvan kan je (als je erlangs komt) weer een euroknaller bij de Mac Donalds halen.

6. Chocolade.
Had ik deze punt maar  niet opgeschreven, want nu heb ik er zin in:) Wat is er lekkerder dan chocolade? Als je het weet, schrijf het dan in de reacties!

7. Met je huisdier knuffelen.
Ikzelf heb 7 huisdieren, 2 honden, 2 cavia´s, 1 hamster en 2 vissen. Nou is het een slecht idee om vissen te knuffelen, maar ik hou er van om de andere dieren te knuffelen. En als mijn hamster niet meer wilt, heb ik nog genoeg andere dieren over, die wel willen knuffelen!

8. Op de bank tv kijken als het buiten hard stormt.
Gezellig samen met je huisdier(en) en een kop warme chocolademelk met veel slagroom.

9. Als je leraar je geen huiswerk opgeeft.
Joehoe! Ik kan hier zó blij van worden! En als je leraar (of lerares) van het volgende uur je ook geen huiswerk opgeeft, ben ik echt gelukkig;) Wat nog beter is: Als je niks opgekregen hebt!

10. Cadeautjes krijgen.
Geen commentaar nodig, of wel? Ook vind ik het heel leuk om andere blij te maken met mijn cadeaus!

Wat vindt jij een geluksmomentje? Had je er vandaag 1?

Lots of love,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!