24 oktober 2014

Test: Ben jij een shopaholic?

Hoi allemaal!

Deze keer iets heel anders, namelijk een testje! Pak een pen en papier en let´s start!


Vraag 1: Je bent samen met je vriendin aan het winkelen en je ziet een leuk jurkje. Alleen er is 1 probleem, je hebt te weinig geld bij je! Wat doe je?
A) Ik leen geld van mijn vriendin en betaal het morgen terug
B) Ik leen even snel geld van haar en als ok thuiskom geef ik het haar gelijk terug
C) Ik laat het jurkje hangen en kom later terug. Weg is pech!

Vraag 2: Je hebt je perfecte broek gevonden! Alleen hij is niet meer in je maat. Wat doe je?
A) Ik koop hem een maatje te klein. Wie mooi wilt zijn moet pijn leiden,toch?
B) Ik kijk op hun webshop en bestel hem daar
C) Jammer, ik kijk wel verder

Vraag 3: Wat vind je van shoppen?
A) Geweldig! I love it too the max
B) Leuk! Maar om nou uren door de winkels heen te lopen?
C) Het is wel leuk, maar ik vind 2 uurtjes shoppen wel genoeg

Vraag 4: Hoevaak kijk jij op een webshop?
A) Iedere dag. Ik heb hem als startpagina op mijn laptop ingesteld
B) Wanneer ik geen zin heb om de deur uit te gaan
C) Bijna niet

Vraag 5: Je neemt 50 euro mee naar de stad, hoeveel is er aan het einde van de dag er nog van over?
A) 0 euro
B) Ongeveer 10 euro 
C) Ongeveer 30 euro

Uitslag:
Heb jij het meeste A?
Dan ben jij een echte shopaholic! Jij vindt shoppen geweldig en je doet niks liever! Maar probeer wel een beetje af te kicken, voordat je door je shopgedrag in de schulden komt!

Heb jij het meeste B?
Dan ben jij normaal. Jij vindt shoppen heel erg leuk, Maar je kan ook makkelijk een maand zonder, alhoewel?

Heb jij het meeste C?
Jij vindt shoppen leuk, maar niet zo leuk als persoon B. Je kann makkelijk 1 maand zonder, zelfs 3 maanden zou je wel redden. Goed zo, ga vooral zo door!

Nou, ben jij een shopaholic of niet? Moet ik vaker testjes maken?

Until next time girls!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!