15 oktober 2014

Essence Lash Princes Volume Mascara

Hoi meiden!

Dit keer een review over de mascara, die ik op dit moment gebruik. Ik gebruik namelijk de Essence lash princess volume mascara. Ik heb hem bij Kruidvat voor 3,59 euro samen met een eyeliner gekocht. De eyeliner review ik later, maar nu eerst de mascara.

Ik heb uit mijzelf blonde, lange en krullende wimpers. Alleen zie je dit niet goed, omdat mijn wimpers blond zijn. Ik zoek dus naar een goede zwarte mascara die me volume geeft.

De verpakking: Ik vind de verpakking er heel leuk en girly uitzien. Maar dat verwacht je ook wel van een mascara, die ,princess´  in zijn naam heeft;)

De kleur: De kleur van de mascara is zwart.

Het borsteltje: Het borsteltje heeft een gebogen vorm, daardoor brengt hij gemakkelijk aan.

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat makkelijk en de mascara geeft geen klontjes.

Resultaat: Het resultaat is goed. De mascara heeft me volume gegeven en wimpers zwart
gemaakt(zoals bijna iedere mascara wel doet ;))

Houdbaarheid: De mascara zit aan het einde van de dag nog goed op mijn wimpers.

Door de oogarts getest: Ja, dus contactlens draagsters hoeven zich geen zorgen te maken.

Waterproof: Nee, je kan hem zo met water erafkrijgen.

Zonder mascara

Met mascara      

Voordelen:

*Geeft veel volume
*Makkelijk aan te brengen
*Goede houdbaarheid
* Klontert niet
* Door de oogarts getest
*Low budget

Nadelen:

*Niet waterproof

Eindoordeel: Als je net als ik opzoek bent voor een goede niet waterproof low budget mascara , raad ik je deze aan. Hij geeft je volume en maakt je wimpers goed zwart. En ik vind vooral de verpakking heel erg leuk!

Vindt jij de Essence Lash Princess Volume Mascara fijn?

Until next time girls<3

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!