16 oktober 2014

Essence eyeliner pen extra long lasting

Hoi allemaal!
 
Dit keer review ik de eyeliner pen, die bij de Essence lash princess volume mascara zat. Je kon die review al eerder lezen op mijn blog. Ik weet niet uit mijn hoofd wat de eyeliner zonder de mascara
kost, maar met de mascara kost hij 3,59 euro.

De verpakking: De verpakking is hetzelfde als alle andere eyeliner pens, dus niks bijzonders. 

De kleur: De kleur van de eyeliner is zwart. 

Het penseel: Het penseel is vrij stevig, maar klein. Je kan er makkelijk een perfecte wing mee maken en ook een dun lijntje gaat prima. 



Aanbrengen: Het aanbrengen gaat makkelijk, zoals ik hierboven al geschreven heb, is het zetten van een wing makkelijk. 

Droogtijd: De eyeliner heeft bijna geen droogtijd, maar dat komt ook omdat het een eyeliner pen is. 

Resultaat: De eyeliner droogt een beetje glimmend op. 

Houdbaarheid: Deze eyeliner maakt de naam extra longlasting waar!

Waterproof: Hij is helaas niet waterproof
Door de oogarts getest: Ik denk het niet, omdat het niet op verpakking staat. 

Voordelen:
* Het penseel is vrij stevig
* Geschickt om een dunne lijn mee te zetten
* Blijft lang mooi
* Bijna geen droogtijd
 
Nadelen:
* Niet waterproof
* Niet door de oogarts getest
 
Eindoordeel:
Ik vind dit een  fijne eyeliner, omdat het penseeltje stevig is en omdat hij extra longlasting is. Zoek je een goede low budget eyeliner, is dit een aanrader.
 
Until next time<3

Heb jij deze eyeliner ook gekocht? Wat vindt jij ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!