14 oktober 2014

Mijn herfstmusthaves

Hoi allemaal

Dit zijn mijn musthaves om de herfst te overleven. Als dit seizoen is aangebroken, heb ik deze dingen echt nodig om het mijzelf gemakkelijker te maken:)

 Warme sjaal
Ik heb echt een heerlijke warme sjaal nodig. De mijne is van de Primark en hij is lichtroze en superfluffy. Je kan een sjaal gebruiken om je outfit iets meer touch te geven, of gewoon als ,warme deken' om je nek slaan ;)

Zachte pantoffels
Ikzelf heb mijn pantoffels standaard aan mijn voeten. Zo ook nu! Ik doe ze pas uit als ik de deur uitga of naar bed toe ga, dus je kan wel zeggen dat ik pantoffelverslaafd ben! Daarom is het ook 1 van mijn musthaves, omdat ze zo lekker warm en zacht zijn. En ook omdat ik iemand ben, die standaard koude voeten heeft.

Warme deken
Als ik s'avonds op de bank televisie kijk, heb ik bijna altijd wel een warme deken om me heen geslagen. Ik ben gewoon een koukleum, haha:)
Fijne sweater
It's sweater weather! Daarom moet je een lekkere sweater in huis hebben(natuurlijk moet niks;))! Als het zondag is gaat er niks boven met een warme sweater op de bank series kijken.

Verzorgende bodylotion
I love bodylotion! Ikzelf gebruik een bodylotion van Dove, maar natuurlijk kan je elke bodylotion gebruiken die er is. Bodylotion gebruiken vind ik een must, omdat je huid heel droog kan worden in de herfst.

Warme chocolademelk met slagroom
Niets is lekkerder dan op de bank zitten met een beker warme beker chocolademelk met slagroom als het buiten koud is

Wat is jouw musthave voor de herfst? 
Until next time girls♡

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!