29 oktober 2014

Column: Huiswerk

Huiswerk. Huis. Werk. H.U.I.S.W.E.R.K.

Zoals iedereen wel doet haat ik huiswerk(maar wie haat het nou niet?) Waarom moeten we na school ook nog werken? Als ik thuis ben wil ik op de bank zitten en tv kijken. Geen huiswerk maken. Niet urenlang schrijven of denken.


Maar dat is dan helaas niet mogelijk, omdat ik nog huiswerk te doen heb. Dus hoppa, daar zit ik dan. Aan mijn bureau met Latijn voor  me. Maar ik kan me niet concentreren, omdat mijn gedachtes de hele tijd afdwalen.

Ook zoiets als concentratie, als je je wil concentreren kan je het niet. Maar je kan je wel concentreren op iets onbelangrijks, zoals reclameblokken. Want reclameblokken zijn nu eenmaal interessanter dan huiswerk.

Ik denk dat ik nu ga beginnen, hopelijk concentreren mijn hersenen zich nu wel op huiswerk.

Until the next post girls<3

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!