14 oktober 2014

Column: Geen tijd

Ik moet nog zóveel doen! Ik moet nog mijn kamer opruimen, cavia´s schoonmaken, huiswerk maken, leren voor duits én wiskunde, en ook nog eens de vaatwasser inruimen. Ook moet ik nog mijn vriendin bellen of we een keer samen kunnen shoppen. Stress, stress, stress!!

Komt dit je bekend voor? Vast wel, want niemand kent geen stress. Ik word soms ook gewoon gek van de dingen die ik nog moet doen. Zo ook nu, ik moet mijn kamer nog opruimen en ook nog de tafel dekken. *Zucht* Maar zoals gewoonlijk doe ik het weer niet en ga ik mijn tijd verdoen op het internet.

Ook bestaat er zoiets als opschuiven. Ik maak mezelf er ook schuldig aan. Oh ik kan mijn kamer wel morgen opruimen, en ik dek de tafel wel als ik klaar ben met dit artikel. Maar dat gaat allemaal niet werken. Want morgen ben ik wéér oh zo druk en is mijn kamer nóg niet opgeruimt (mijn moeder  heeft het al voor een week geleden gevraagt, oeps shame on me). Plus: ik heb er nog tig klusjes bij.

Eigenlijk moet ik gewoon doorzetten en gelijk in het begin/als het wordt gevraagt ermee beginnen. Zo ook nu, of ik nu echt de tafel will dekken, *zucht* ja ik begin al mam.

Until next time girls<3

3 opmerkingen:

  1. Hoi!

    Je hebt echt een leuke blog, alleen is je lay-out (hoe het eruit ziet) standaard van Blogger. Ik zou je misschien wel kunnen helpen met een lay-out? Mail me maar even als je het wilt, maritbosman149@gmail.com en natuurlijk doe ik het met alle plezier en gratis :)

    Liefs,
    Marit <3

    www.alwaysmarit.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ikzelf vind de lay-out prima, maar als ik me bedenk mail ik je!
      X,
      Indy

      Verwijderen
    2. De lay-out is van Blogger, veel mensen herkennen het dus je krijgt niet echt een goede indruk dat je er veel tijd insteekt. Niet lullig bedoeld maar als tip!

      Verwijderen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!